На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
100 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Найменування закупівлі: Плита OSB 10х1250х2500 (ДК 021:2015: 44172000-6 Листи (будівельні)). Кількість:260 шт. Термін постаки: протягом 15 календарних днів з дня підписання договору. Місце поставки: згідно тендерної документації. Мова подання тендерних пропозицій - українська.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-009310-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 13:00 |
Дата останніх змін | 28 листопада, 16:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 100 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Плита OSB 10х1250х2500 (ДК 021:2015: 44172000-6 Листи (будівельні))260 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 27.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44172000-6, Листи (будівельні) |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3292419171 |
---|---|
Поштова адреса | 45630, Україна, Волинська область, Княгининок, Промислова, 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дмитро Ольховик |
Телефон | +380667489088 |
Ел. пошта | dolkhovyk@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-25 10:12:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-26 10:12:18
Опис
Керуючись п. 43 Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ольховик Д.М. в процедурі відкритих торгів з особливостями, UA-2024-11-14-009310-a за предметом Плита OSB 10х1250х2500 (ДК 021:2015: 44172000-6 Листи (будівельні)), виявлено, що учасник ФОП Ольховик Д.М. надав не повністю заповнений проект договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 3 до тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей ФОП Ольховику Д.М., необхідно надати заповнений проект договору, (а саме пункт 3.2) та заповнений Додаток 1 до договору на умовах визначених, у Додатку 3 до тендерної документації. Також, учасник ФОП Ольховик Д.М., відповідно до п.1.1.1, ч.1.1. Додатку 1 до тендерної документації повинен надати – Інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Учасник ФОП Ольховик Д.М. надав Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, але не вказав дату і номер договору, адреси контрагента. Для усунення виявлених невідповідностей ФОП Ольховику Д.М., необхідно надати Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням дати і номером договору, адреси контрагента з ким було укладено аналогічний договір.
Кошти Державного бюджету України. Умови оплати: Замовник проводить оплату товарів згідно накладних про отримання товару в день його отримання, але не пізніше 10 банківських днів після отримання накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Квартирно-експлуатаційний відділ міста Рівне |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08005801 |
Поштова адреса | 33001, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Дудєя Олега, буд. 8 |
Ім'я |
Ситарук Тетяна |
Телефон | 380675069212 |
Ел. пошта | tenderrivne@post.mil.gov.ua |