На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 19 листопада, 16:17
Опис
ч. 17 статті 14 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-011077-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 листопада, 08:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 16:17 |
Очікувана вартість закупівлі | 25 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 125.00 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний А4 80 г/м2 500 л100 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Файл для документів, А4, 100шт. в упаковці10 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Ручка масляна , чорна129 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папка пластикова з 20 файлами, А4,30 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папка пластикова з 40 файлами, А4,50 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
передплата не передбачена
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 99.00%
доставка за рахунок продавця
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 1.00%
Назва організації | ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08196988 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, ХЕРСОН, вул. Ярослава Мудрого, буд.21 |
Ім'я |
Ілючик Наталія |
Телефон | 0954206073 |
Ел. пошта | khersonskiy_otck_ssv@post.mil.gov.ua |