На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
265 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-006132-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 листопада, 18:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 265 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 325.00 UAH з ПДВ |
---|
Системи протипожежного захисту для Міський магістрат, ХІХ ст., пам’ятка архітектури місцевого значення, охоронний № 48 М, вул. Козубського, 6, м. Кременець, Тернопільска обл. (послуги з розробки робочого проекту та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей1 послуга Адреса поставки: 47003, Україна, Тернопільська область, м. Кременець, вул. Козбського 6 Строк: до 31.12.2024 11:54 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41387041 |
---|---|
Поштова адреса | 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Бродівська, 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Рапацька Світлана Андріївна |
Телефон | +380673511009 |
Ел. пошта | 41387041@ukr.net |
Немає
Час публікації: 2024-11-26 17:09:31
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-27 17:09:31
Опис
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «(UA-2024-11-14-006132-a)» виявлено невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1.1.1 згідно Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалося надати документ який засвідчує кваліфікаційний досвід, електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; -Для підтвердження даної вимоги Учасником необхідно надати документ який засвідчує відповідну кваліфікацію працівника. 2. Відповідно до пункту 1.3.2 згідно Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалося надати документ з позитивним відгуком або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку Замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи Замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Учасником було надано файл «Відгук Купч.pdf»у якому вказана дата 11.01.2023 , що не є актуально, оскільки датою оголошення відкритих торгів була 14.11.2024 року. -Для підтвердження потрібно надати актуальний лист відгук. 3. Відповідно до пункту 3.19 згідно Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалося Інформація про залучення субпідрядника учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Учасником було надана файл «Інформ_субпідряд.pdf» де було не вірно вказано найменування об’єкту. -Для усунення не відповідностей учасником потрібно надати документ з вірною назвою предмета закупівлі. 4. Відповідно до пункту 3.8 згідно Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалося інформація з відомостями про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці); Довідка у довільній формі з відомостями про керівника відсутня. - Для підтвердження необхідно надати довідку у довільній формі з відомостями про керівника та особу/-іб, якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору підряду. 5. Відповідно до пункту 1.1.1 згідно Додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалося надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2. Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності* субпідрядника/співвиконавця. В тендерній документації наявні відомості про залучених підрядників на умовах ЦПД а саме : Осолінська Надія Ігорівна, Акулін Андрій Федорович. Учасник в складі тендерної документації долучив файл «Працівники.pdf» у зазначеній довідці інформація про них відсутня.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Кременецько-Почаївський державний історико-архітектурний заповідник |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26024191 |
Поштова адреса | 47003, Україна, Тернопільська область, Кременець, вул. Козубського, 6 |
Ім'я |
Гонтарук Вадим Віталійович ( ) |
Телефон | +380354623758 |
Ел. пошта | diazkre@gmail.com |