На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється на підставі п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-017267-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 23 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 48 808.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 488.08 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 листопада, 14:50 |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Папір А4 170 г/м250 пачка Адреса поставки: Україна, Харківська область Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Архівна папка60 штука Адреса поставки: Україна, Харківська область Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папір А4 80 г/м2234 пачка Адреса поставки: Україна, Харківська область Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Розрахунки за цим Договором здійснюються Покупцем в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів, наступних за датою підписання акту-прийому Товару або отримання видаткової накладної Постачальника, а у разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь — які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 3017 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39309315 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Олексій Добровольський |
Телефон | +380682629892 |
Ел. пошта | o.dobrovolskyi@ngu.gov.ua |