На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 145 703.82 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-017669-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 10:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 145 703.82 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 214 371.11 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 214 371.11 UAH |
Початок аукціону | 29 листопада, 12:24 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Реконструкція нежитлових будівель та споруд, які складаються з літ. «Б», частини літ. «Г», літ. «Л», літ. «М», літ. «Н» без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів в плані, з внутрішнім переплануванням, з улаштуванням додаткових приміщень шляхом надбудови одного поверху над літ. «Б» та з підвищенням висотних відміток літ. «Б», для розміщення адміністративно-інформаційного центру Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України», з благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Донорська (колишня – Слєпньова), 6 (3 пусковий комплекс)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.05.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45400000-1, Завершальні будівельні роботи |
Сума фінансування на ______ рік становить: ______________в т. ч. ПДВ _____________за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України, з яких: - Попередня оплата (аванс) Замовником у розмірі 30%, а саме:________ від суми асигнувань на ___ рік на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 1 (одного) робочого дня. Попередня оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на бюджетний рахунок Підрядника UA__________, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання до двох місяців після одержання авансу.
Тип оплати: Аванс
Період: 1 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
На _________рік становить____________________, в т.ч. ПДВ________________________. По закінченню двомісячного терміну використані суми авансу повинні бути підтверджені актом виконаних обсягів робіт (форма КБ-2в) та видатковими накладними. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику на його рахунок зазначений у розділі 23 цього Договору протягом одного робочого дня. Розрахунки здійснюються у розмірі __________ (Додаток 2), проводиться протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та видаткових накладних. Розрахунки за виконані роботи продукцію проводяться проміжними платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості, за договірною ціною, визначеною у пункті 2.1. Договору (за етапи, черги будівництві окремі види робіт) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Підрядника, вказаний розділі 23 цього Договору, на підставі актів приймання виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24521399 |
Поштова адреса | 03151, Україна, Київська область, Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28 |
Ім'я |
Фіголь Леся Василівна |
Телефон | 380443631614 |
Ел. пошта | liss767@ukr.net |