На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-017836-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 27 листопада, 15:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 618 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 092.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 18 552.00 UAH |
Поштовий конверт С5 (крафт-папір) 162х229 мм40000 штука Адреса поставки: Україна, м. Київ Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Поштовий конверт С4 (крафт-папір) 229х324 мм40000 штука Адреса поставки: Україна, м. Київ Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Поштовий конверт С4 229х324 мм25000 штука Адреса поставки: Україна, м. Київ Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Поштовий конверт С5 162х229 мм25000 штука Адреса поставки: Україна, м. Київ Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Поштовий конверт С6 114х162 мм10000 штука Адреса поставки: Україна, м. Київ Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30972388 |
---|---|
Поштова адреса | 04116, Україна, Київська область, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ГАВРИЛИШИНА, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро Мухортов |
Телефон | +380503516325,+380445019091 |
Ел. пошта | dm@twm.com.ua |
Час публікації: 2024-11-26 11:50:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-27 11:50:16
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, зокрема: • Відповідно до пункту 10 додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання Тендерної пропозиції, за формою наведеною в Додатку 5. Учасником надано Тендерну пропозицію, проте у ній відсутня інформація, а саме: “Ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Ми погоджуємося з умовами, викладеними в проекті Договору про закупівлю (Додаток № 4 тендерної документації), та, у разі перемоги, зобов'язуємося його підписати без будь-яких застережень та додаткових умов. Ми гарантуємо постачання товару згідно технічних, якісних та кількісних характеристик, викладених замовником в тендерній документації. Технічні та якісні характеристики товару, який нами пропонується, передбачають застосування заходів із захисту довкілля.” Відповідно до п. 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, з метою забезпечення права Учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах надати Учаснику 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у Тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів: • Тендерну пропозицію (додаток № 5 до тендерної документації) згідно вимог Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Міністерство оборони України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00034022 |
Поштова адреса | 03168, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Повітряних сил, 6 |
Ім'я |
Іван Северин |
Телефон | +380442307480 |
Ел. пошта | vdr_kvzkb@post.mil.gov.ua |