На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-018138-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 грудня, 11:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 958 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 59 580.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 119 000.00 UAH |
Первинне (мобільне) укриття1 комплект Адреса поставки: 08835, Україна, Київська область, Обухівський район, село Росава, вулиця Центральна Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44211100-3, Модульні та переносні споруди |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 05514821 |
---|---|
Поштова адреса | 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Самойленко |
Телефон | +380989625158 |
Ел. пошта | zzbv1@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-28 15:41:09
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-29 15:41:09
Опис
Відповідно до положень підпунктів 1.3.1., 1.3.2. та 1.3.3. пункту 1 таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати, зокрема: - довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Замовником виявлено наступні невідповідності. Учасником у складі тендерної пропозиції надано: - скан-копію документу (файлу) з назвою «Пропозиція.pdf» (далі – Документ), датою та міткою часу «22 листопада 2024 13:24». Документ містить довідку з інформацією про виконання аналогічного договору (стор. 32) (далі – Довідка) та договір, що зазначений в Довідці (стор. 33-41). Проте, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно: Надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар проводяться відповідно до Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, в межах обсягу фінансування видатків Замовника, з урахуванням положень постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється на умовах п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 (семи) банківських днів з дати поставки замовленої партії Товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04054984 |
Поштова адреса | 08801, Україна, Київська область, Миронівка, Обухівський р-н, вул. Соборності, будинок 48 |
Ім'я |
Ільченко Олександр Володимирович |
Телефон | 380457451271 |
Ел. пошта | tender_mmtg@myronivka-mrada.gov.ua |