На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії Договору, але не пізніше 10 календарних днів з моменту підписання Договору.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-007353-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 500.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 20 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 листопада, 00:00 |
Кліше печатки під індивідуальне замовлення2 штука Адреса поставки: 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Кавказька, 9а Строк: до 29.11.2024 12:31 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Кліше печатки під індивідуальне замовлення |
|
Тип | печатка |
---|---|
Форма | кругла |
Матеріал кліше | гума |
Кількість ступінів захисту | від 1, шт |
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 15 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії Договору, але не пізніше 10 календарних днів з моменту його підписання
Тип оплати:
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Рівненський обласний центр зайнятості |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05430879 |
Поштова адреса | 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Кавказька, 9а |
Ім'я |
Швед Інна Олександрівна ( ) |
Телефон | +380965395359 |
Ел. пошта | shved@rvocz.gov.ua |