На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 635 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Категорія замовника: органи соціального страхування (Пенсійний фонд України)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-012659-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 15:12 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 15:11 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 635 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 13 175.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 26 листопада, 13:09 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Папір для друку та канцелярські товари24318 одиниця Адреса поставки: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83; 65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 95; 65007, м. Одеса, вул. Прохоровська, 3; 65025, м. Одеса, пр-т Князя Володимира Великого, 125; 65121, м. Одеса, вул. Сім'ї Глодан, 4а; 68404, Одеська область, м. Арциз, вул. Соборна, 27 Б; 66101, Одеська область, м. Балта, вул. Шевченка, 19; 67300, Одеська область, м. Березівка, вул. Грушевського, 1; 67701, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Михайлівська, 41 а; 67100, Одеська область, с-ще Велика Михайлівка, вул. Олексія Алтуніна, 43; 68609, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, 46; 66502, Одеська область, с-ще Любашівка, вул. Мирна, 37 а; 66302, Одеська область, м. Подільськ, вул. Шкільна, 2 Б; 67400, Одеська область, м. Роздільна, вул. Незалежності, 7; 68200, Одеська область, с-ще Сарата, вул. Захисників України, 17; 68001, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Хантадзе, 8-А. Строк: до 20.12.2024 15:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Розрахунки здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів після фактичної передачі Товару, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця, за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця, на підставі видаткової накладної та рахунку на оплату.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20987385 |
Поштова адреса | 65107, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Ім'я |
Караман Алла Іванівна ( ) |
Телефон | +380487283839 |
Ел. пошта | upr@od.pfu.gov.ua |