На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
149 790.00 UAH
Замовник
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
1 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 1 грудня, 00:00
Опис
При розміщенні інформації була допущена технічна помилка, а саме невірно визначений предмет договору. У зв'язку з неможливістю виправити таку помилку, керуючись пунктом 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-16-000514-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 грудня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 149 790.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 748.95 UAH з ПДВ |
---|
Металопластикові двері (вхідна група)1 штука Адреса поставки: 49001, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Короленка, 4 Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221200-7, Двері |
Замовник здійснює оплату Товару на протязі 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38598371 |
Поштова адреса | 49600, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 4 |
Ім'я |
Ольга Косяк |
Телефон | +380567450307 |
Ел. пошта | kosyak-olga@ukr.net |