На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Період уточнень
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-16-000539-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 26 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 листопада, 16:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 237 420.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 2 374.20 UAH з ПДВ |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Папір офісний А41319 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.12.2024 16:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оплата вартості Послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання акту наданих послуг, а у разі затримки бюджетного фінансування – розрахунок здійснюється впродовж 10 робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А1624 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26615791 |
Поштова адреса | Україна, Чернігівська область, Чернігів |
Ім'я |
Іванов Роман Леонідович ( ) |
Телефон | +380462942126 |
Ел. пошта | A_1624@post.mil.gov.ua |