На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
28 490.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-18-009899-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 10:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 28 490.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 142.45 UAH з ПДВ |
---|
Папір офсетний 170 г/м SP A33000 аркуш Адреса поставки: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Папір офсетний 190 г/м 35*50 см3000 аркуш Адреса поставки: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Папір офсетний 250 г/м SP A35000 аркуш Адреса поставки: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40215194 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49089, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Самарський район, ВУЛИЦЯ МАКАРОВА, будинок 28 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Шкарубський Cергій |
Телефон | 380567857388 |
Ел. пошта | kontur15@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-27 10:24:32
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-28 10:24:32
Опис
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТУР 15" (пропозиція 28 476,00 грн. з ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Додатком 3 до тендерної документації вимагалось надати Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність підтвердження досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру) або за конкретною назвою закупівлі, підтверджена документами: сканкопiєю (ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; * під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Учасником надано довідку в якій зазначено інформацію про договір де в колонці дата виконання договору зазначено – діючий та підтверджено сканованою копією аналогічного договору та додатковою угоду про продовження строку договору. Оскільки замовником зазначено, що під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, учаснику необхідно надати повністю завершений договір та зазначити його в довідці. Надати зазначену інформацію. Надати інформацію яка вимагається Замовником в відповідності до вимог тендерної документації. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Дніпровський державний університет внутрішніх справ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08571446 |
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Науки, 26 |
Ім'я |
Ірина Копченко |
Телефон | +380669250167 |
Ел. пошта | mppd@dduvs.edu.ua |