На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
883 974.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації. Строк надання послуг – протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання ВИКОНАВЦЕМ письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, але не пізніше 30.12.2024.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-18-014072-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 10:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 883 974.60 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 8 839.75 UAH без ПДВ |
Початок аукціону | 27 листопада, 11:10 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Ремонт вхідних груп автоматичних дверей будівлі вокзалу станції Вінниця1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45420000-7, Столярні та теслярні роботи |
ЗАМОВНИК здійснює попереднью оплату (авансування) в розмірі 50% (пятдесяти відсотків) від ціни Договору, на підставі наданого ВИКОНАВЦЕМ рахунку-фактури після отримання рознарядки від ЗАМОВНИКА, за умови надання ВИКОНАВЦЕМ забезпечення повернення авансового платежу у формі Банківської гарантії, при цьому сума Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу повинна дорівнювати 15% (п’ятнадцяти відсоткам) суми попередньої оплати (авансування). ЗАМОВНИК здійснює попередню оплату протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня отримання від ВИКОНАВЦЯ оригіналів належним чином оформленого рахунку-фактури та безумовної і безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на паперовому носії та за формою згідно з Додатком № 3 до Договору. У разі ненадання ВИКОНАВЦЕМ рахунку-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з дня отримання рознарядки від ЗАМОВНИКА для здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати (авансування) у визначений в Договорі строк, вважається, що ВИКОНАВЕЦЬ відмовився від порядку розрахунків на умовах авансового платежу. У такому разі, відповідні положення Договору щодо сплати попередньої оплати (авансування) не застосовуються до взаємовідносин між СТОРОНАМИ, а розрахунки за Договором здійснюються на умовах післяплати у строк та в порядку, передбаченому пунктом 4.3 Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок з ВИКОНАВЦЕМ за надані Послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ після фактичного їх прийняття ЗАМОВНИКОМ на підставі наданих ВИКОНАВЦЕМ оригіналу рахунку-фактури та підписаного СТОРОНАМИ акта приймання-передачі наданих Послуг з відтермінуванням платежу 45 (сорок п’ять) робочих днів з дати реєстрації ЗАМОВНИКОМ податкової накладної (для платників ПДВ) або Остаточний розрахунок з ВИКОНАВЦЕМ за надані Послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ після фактичного їх прийняття ЗАМОВНИКОМ, на підставі наданих ВИКОНАВЦЕМ оригіналу рахунку-фактури та підписаного СТОРОНАМИ акту приймання-передачі наданих Послуг з відтермінуванням платежу 45 (сорок п’ять) робочих днів з дати підписання СТОРОНАМИ Акта виконаних робіт (для не платників ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Галина Міщенко |
Телефон | 380443097731 |
Ел. пошта | mishchenko.g.i@uz.gov.ua |