На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Прохання до учасників пропонувати лише той товар, який присутній на Прозорро Маркеті. Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу до 15 банківських днів. Замовник здійснює оплату товару Постачальнику на підставі накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Спосіб поставки товару: власними силами постачальника на адресу замовника
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-19-006952-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 11 860.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 листопада, 12:10 |
Шредери (знищувачі документів)3 штука Адреса поставки: 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник Строк: до 18.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Шредери (знищувачі документів) |
|
Гарантія | до 0, міс |
---|---|
Знищує | CD диски, скріпки, папір, мікрофільми, банківські картки, скоби |
Тип різання | перехресний, поздовжній |
Робочий цикл | перервний, безперервний |
Об'єм | 5 - 500, л |
Кількість знищуваних листів (80 г/м2) за одну подачу | 3 - 800 |
Автоматичний старт/стоп | |
Реверс | |
Автоматична подача | |
Рівень безпеки (DIN 66399) | 1 - 7 |
Бренд | FELLOWES, AGENT, DA, INTIMUS, SHREDMARK, HSM, KOBRA, DAHLE, DELI, REXEL, JINPEX |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А7010 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08482599 |
Поштова адреса | 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. 1 Травня, 39 |
Ім'я |
Володимир Плахотнюк |
Телефон | +380673416596 |
Ел. пошта | a7010-plakhotniuk@post.mil.gov.ua |