На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
327 782.70 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-19-010565-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 14:17 |
Очікувана вартість закупівлі | 327 782.70 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 638.91 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 27 листопада, 11:28 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Канцелярські товари для потреб Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області21061 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Замовник здійснює оплату Товару на підставі рахунку та видаткової накладної шляхом перерахування коштів на рахунок Продавця. Оплата Товару здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару в повному обсязі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13967927 |
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Гоголя, 34 |
Ім'я |
Олександра Шовкомудь |
Телефон | +380532560572 |
Ел. пошта | 2pl.zakupki@pl.pfu.gov.ua |