На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-20-002381-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 листопада, 07:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 13:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 995 540.90 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 листопада, 13:54 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 49 955.41 UAH з ПДВ |
---|
Секція3240 штука Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Мостиська Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44212380-6, Частини конструкцій |
Стовп3242 штука Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Мостиська Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44212225-2, Стовпи |
Кріплення16210 штука Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Мостиська Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44212380-6, Частини конструкцій |
Наконечник6484 штука Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Мостиська Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44212380-6, Частини конструкцій |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41005969 |
---|---|
Поштова адреса | 03048, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕДОВА, будинок 3-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Гуща |
Телефон | +380672791515 |
Ел. пошта | roman@sitka.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42756975 |
---|---|
Поштова адреса | 58008, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Чернівці, вул. Капеланська, 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шевчук Любов Григорівна |
Телефон | +380638131610 |
Ел. пошта | tender@sitkazahid.com |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар (далі – рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок Товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору, протягом 5 (п’яти) днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі, в будь-якому випадку до 20.12.2024 року.
Тип оплати:
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 2144 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321653 |
Поштова адреса | 79000, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів |
Ім'я |
Стефанишин Галина Михайлівна |
Телефон | 380322390194 |
Ел. пошта | hstefanyshyn@dpsu.gov.ua |