На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
229 979.00 UAH
Замовник
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №38 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-20-014708-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 14:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 229 979.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 149.90 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт приміщень коридорів ЗДО №38 загального розвитку Ужгородської міської ради (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)1 послуга Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Академіка Корольова, 6 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2958719525 |
---|---|
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 42, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Романко |
Телефон | +380950614382 |
Ел. пошта | romanko0201@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-28 13:37:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-29 13:37:34
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей UA-2024-11-20-014708-a ФОП «РОМАНКО НАТАЛІЯ ІВАНІВНА», код – 2958719525 Поточний ремонт приміщень коридорів ЗДО №38 загального розвитку Ужгородської міської ради (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником було виявлено наступні невідповідності: ФОП «РОМАНКО НАТАЛІЯ ІВАНІВНА», код – 2958719525 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. У наданій учасником довідці від 26.11.2024 року №32/11 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі із зазначенням переліку працівників зазначено лише одного працівника, при цьому тендерна документація передбачає наявність працівників, а не працівника; 1.2. П.14.1. наданої учасником копії аналогічного договору від 12.08.2024 року №15 встановлює, що невід’ємною частиною договору є Технічне завдання (Додаток №1), Договірна ціна на виконання робіт (Додаток №2), Календарний план надання послуг (Додаток №3), при цьому учасником надано тільки Додаток №2 та Додаток №3. Учасником не надано Додаток №1; 1.3. Наданий учасником проект договору про закупівлю підписаний уповноваженою особою учасника містить термін виконання послуг, що не відповідає вимога ТД; 1.4. Наданий Учасником Гарантійний лист/пропозиція Додаток 3 містить термін виконання послуг, що не відповідає вимога ТД; 1.5. Надана Учасником інформація щодо незалучення субпідрядної організації не відповідає Додатку 6 ТД 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Пункт 2.1. Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям ДОДАТКУ 1 до тендерної документації 2.2. Пункт 3.1. Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям ДОДАТКУ 1 до тендерної документації; 2.3. Пункт 3. Розділ 3 Інша інформація, яка має бути надана учасником у складі тендерної пропозиції, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством ДОДАТКУ 1 до тендерної документації; 2.4. Пункт 4. Розділ 3 Інша інформація, яка має бути надана учасником у складі тендерної пропозиції, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством ДОДАТКУ 1 до тендерної документації; 2.5. Пункт 6. Розділ 3 Інша інформація, яка має бути надана учасником у складі тендерної пропозиції, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством ДОДАТКУ 1 до тендерної документації; 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати довідку про наявність працівників відповідно до вимог ТД; 3.2. Надати Додаток №1 відповідно до вимог ТД та п.14.1. наданої учасником копії аналогічного договору від 12.08.2024 року №15 3.3. Надати проект договору про закупівлю підписаний уповноваженою особою учасника відповідно до вимог ТД; 3.4. Надати Гарантійний лист/пропозиція Додаток 3 відповідно до вимог ТД; 3.5. Надати інформація щодо незалучення субпідрядної організації відповідно до Додатку 6 ТД
Умови оплати: протягом 7 (семи) календарних днів, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Поточний ремонт приміщень коридорів ЗДО №38 загального розвитку Ужгородської міської ради, код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, відкриті торги; застосовані критерії оцінки – ціна; повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг – відповідно до тендерної пропозиції учасника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №38 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34835465 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Академіка Корольова, буд. 6 |
Ім'я |
Наталія Білак |
Телефон | +380312663331 |
Ел. пошта | dnz38uzhgorod@ukr.net |