На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 118 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-20-015066-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 листопада, 01:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 14:25 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 118 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 590.00 UAH з ПДВ |
---|
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з улаштування стовпчиків антипаркувальних по м. Дніпро1 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, по м. Дніпро Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45110000-1, Руйнування та знесення будівель і земляні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44893984 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, УКРАЇНА, 51925, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ, М. КАМ'ЯНСЬКЕ, ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОН ВУЛ. СОБОРНА, БУД. 12. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Анатолій Денисенко |
Телефон | +380631963752 |
Ел. пошта | prof.rem.dnipro@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-29 12:22:20
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-30 12:22:20
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника наявна довідка щодо фінансової звітності Учасника (файл: 5.2.Довідка (щодо фінансової звітності учасника).pdf.) підписана директором підприємства, проте уповноваженою особою представляти Учасника в даній закупівлі відповідно до наданих документів Учасника є заступник директора. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у пункті 1 розділу 3 тендерної документації: «Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника та адресовані на ім’я КП «ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.». 2. Надані довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку (з зазначенням номеру рахунків), та наявності/відсутності кредитів та простроченої заборгованості за ними (файли 5.3.Довідки з банку (про відкриття рахунку, про відсутність позичкової заборгованості).pdf), видані раніше ніж за 20 календарних днів до дати розкриття пропозицій, що суперечить вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у підпункті 5.5 пункту 5 розділу ІІ Додатку 4 тендерної документації «Довідка(и) обслуговуючого (их) банку(ів) про відкриття рахунку (ків) (з зазначенням номеру рахунків), та наявності/відсутності кредитів та простроченої заборгованості за ними, видана(і) не раніше ніж за 20 календарних днів до дати розкриття пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально).». Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка щодо фінансової звітності Учасника підписана уповноваженою особою Учасника. 2. Довідка(и) обслуговуючого (их) банку(ів) про відкриття рахунку (ків) (з зазначенням номеру рахунків), та наявності/відсутності кредитів та простроченої заборгованості за ними, видана(і) не раніше ніж за 20 календарних днів до дати розкриття пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23357437 |
Поштова адреса | 49003, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8 |
Ім'я |
Ірина Юрчишина |
Телефон | +380931126230 |
Ел. пошта | yurchishinatim@gmail.com |