На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу». Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-А, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття). Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття". Поставка товару забезпечується за рахунок Постачальника за кінцевим місцем призначення Замовника: вул. Стрілецька, 3-А, м. Вінниця. Якість Товару повинна відповідати вимогам діючих стандартів, технічним умовам, які пред’являються до даного Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником в упаковці, яка забезпечує збереження товару під час транспортування.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 21 листопада, 14:09
Опис
Відповідно до пункту 65 Порядку замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі. Враховуючи те, що під час проведення запиту пропозицій постачальників за предметом «Офісне устаткування та приладдя різне (кулькові ручки, сині)» відпала потреба в закупівлі товару з зазначеними технічними характеристиками товару.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-21-007520-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 4 800.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 26 листопада, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 21 листопада, 14:16 |
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм600 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, ВІННИЦЯ, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм |
|
Тип | кулькова |
---|---|
Вид | неавтоматична |
Матеріал корпусу | пластик |
Колір чорнила | синій |
Товщина лінії | 0.7, мм |
Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі видаткових накладних. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5- ти банківських днів з моменту поставки Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05392714 |
Поштова адреса | 21009, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А |
Ім'я |
Кубик Тетяна |
Телефон | 0432557273 |
Ел. пошта | zakup3@vinocz.in.vn.ua |