На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
55 090 078.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Роботи виконуються та фінансуються за рахунок бюджетних коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2201610 «Вища освіта, енергоефективність та сталий розвиток», джерелом надходження яких є грант який залучається відповідно до Угоди про Грант, укладеної між Україною та Європейським інвестиційним банком від 17 грудня 2018 року, та ратифікованої Законом України від 16 квітня 2020 року № 560-IX «Про ратифікацію Угоди про грант Фонду Е5Р (Проєкт «Вища освіта України») між Україною та Європейським інвестиційним банком». Кошти гранту – МІЖНАРОДНОЇ ТЕХНІЧНОЇ ДОПОМОГИ (МТД) – надаються в рамках реалізації проєкту МТД «Вища освіта України» зареєстрованому відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» від 15 лютого 2002 року, реєстраційна картка проєкту № 5529 від 17.05.2024 року. В рамках закупівлі передбачено звільнення від ПДВ – Замовник приймає до розгляду тільки пропозиції Учасників подані БЕЗ ПДВ. Право Замовника на пільгу – відповідно до Постанови КМУ від 15.02.2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» та Податкового кодексу України (п. 197.11 ст. 197).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-21-009146-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 грудня, 09:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 09:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 55 090 078.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 275 450.39 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 150 000.00 UAH |
Початок аукціону | 23 грудня, 11:19 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
ДК 021:2015-45453000-7 – «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Гуртожитку №1 Національного університету «Чернігівська політехніка», за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99»1 робота Адреса поставки: 14035, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Шевченка 99 Строк: до 31.12.2025 13:45 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п. 19 Порядку) та від 04 грудня 2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі 20 % вiд Договірної ціни на строк не більше 6 місяців. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 проєкту Договору, але не менше 13 (тринадцяти) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів у національній валюті (сплачуться без нарахування ПДВ) Підряднику на підставі платіжних документів, підписаних Замовником та погоджених і підписаних Міністерством освіти та науки (МОН).
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 20.00%
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 2-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і електронних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи), та ін. Акти приймання виконаних робіт приймаються Замовником по мірі виконання робіт. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів у національній валюті (сплачуться без нарахування ПДВ) Підряднику на підставі платіжних документів, підписаних Замовником та погоджених і підписаних Міністерством освіти та науки (МОН).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 75.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів у національній валюті (сплачуться без нарахування ПДВ) Підряднику на підставі платіжних документів, підписаних Замовником та погоджених і підписаних Міністерством освіти та науки (МОН).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Національний університет "Чернігівська політехніка" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05460798 |
Поштова адреса | 14035, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Шекченка, 95 |
Ім'я |
Сиса Дмитро Миколайович |
Телефон | +380681031433 |
Ел. пошта | dmitriy.sysa@gmail.com |