На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: 1.30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Календар квартальний) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку 2 до тендерної документації.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 39080 грн 00 коп. (тридцять дев’ять тисяч вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ Ідентифікатор закупівлі UA-P-2024-11-22-001882-a
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-22-008040-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 листопада, 08:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 12:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 39 080.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 390.80 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 2 грудня, 11:03 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Календар квартальний з логотипом АМКУ на 2025 рік300 штука Адреса поставки: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45 Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
5. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 5.1. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. 5.2. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунка. 5.3. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів з державного бюджету на зазначені цілі на реєстраційний рахунок Замовника. 5.4. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. 5.5.Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України за КЕКВ 2210, КПКВК 6011010.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032767 |
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45 |
Ім'я |
Ольга Котенко |
Телефон | +380442516048 |
Ел. пошта | kotenko_o@amcu.gov.ua |