На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
266 634.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-25-018156-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 грудня, 09:00 |
Дата останніх змін | 26 грудня, 19:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 266 634.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 4 грудня, 13:51 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 333.17 UAH з ПДВ |
---|
Мішки для сміття, об’єм 35л., 50 шт. в рулоні200 рулон Адреса поставки: 04208, Україна, м. Київ, Подільський район, вулиця Світлицького, 35-Б Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19640000-4, Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
Мішки для сміття, об’єм 120 л., 20 шт. в рулоні, пряме дно700 рулон Адреса поставки: 04208, Україна, м. Київ, Подільський район, вулиця Світлицького, 35-Б Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19640000-4, Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
Мішки для сміття, об’єм 120 л 10 шт. в рулоні, пряме дно300 рулон Адреса поставки: 04208, Україна, м. Київ, Подільський район, вулиця Світлицького, 35-Б Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19640000-4, Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
Мішки для сміття, об’єм 160 л., 10 шт. в рулоні, пряме дно1500 рулон Адреса поставки: 04208, Україна, м. Київ, Подільський район, вулиця Світлицького, 35-Б Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19640000-4, Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 34410050 |
---|---|
Поштова адреса | 49083, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ДАРНИЦЬКА, будинок 9 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тонконог Анатолій |
Телефон | +380686556385,+380938012270 |
Ел. пошта | tonkonog.anatoliy@gmail.com |
Час публікації: 2024-12-06 13:38:38
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-07 13:38:38
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Довідка аналогічний договір.pdf». У зазначеному файлі міститься Довідка про виконання аналогічного господарського договору, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до 1.1 п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі про виконання аналогічного господарського(их) договору(ів), що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Аналогічний договір виконаний у повному обсязі у період 2022 - 2024 років щодо поставки товару, що є предметом закупівлі за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» у повному обсязі. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Аналог договір+відгук.pdf». У зазначеному файлі міститься Договір № 2021-11 від 02.11.2021р., що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до 1.1 п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати Аналогічний договір виконаний у повному обсязі у період 2022 - 2024 років щодо поставки товару, що є предметом закупівлі за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» у повному обсязі. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні відповідні бухгалтерські документи, що підтверджують виконання договору у повному обсязі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до 1.2 п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати копію аналогічного договору, інформація про який зазначена у п. 1.2. та відповідні бухгалтерські документи, що підтверджують виконання договору у повному обсязі. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Аналог договір+відгук.pdf». У зазначеному файлі міститься Лист-відгук про співпрацю, у якому відсутня інформація про ціну договору та ідентифікатор закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до 1.3 п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно з п 1.3 ч.1 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору, який вказано в довідці 1.1., який має свідчити про фактичне виконання договору. Лист- Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціну, ідентифікатор закупівлі, а також контактні (номер телефону) та П.І.Б. уповноваженої особи, яка може підтвердити якість отриманого товару. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Лист Виробника». У зазначеному файлі міститься Гарантійний лист про співпрацю, у якому відсутня інформація про предмет закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до 2 п. «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» Додатка 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати у складі пропозиції з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, надає оригінал гарантійного листа виробника та/або офіційного дилера, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40930482 |
---|---|
Поштова адреса | 03057, Україна, Київська область, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДОВЖЕНКА, будинок 12-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Овчаренко |
Телефон | +380972033232 |
Ел. пошта | tender@vmservice.com.ua |
Час публікації: 2024-12-12 17:46:52
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-13 17:46:52
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Лист гарантія виробника.pdf». У зазначеному файлі міститься гарантійний лист виробника та/або офіційного дилера, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен не включає в себе назву предмету закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 2 Додатку № 6 до тендерної документації» - «Учасник у складі пропозиції з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, надає оригінал гарантійного листа виробника та/або офіційного дилера, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати гарантійного листа виробника та/або офіційного дилера, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні бухгалтерські документи, що підтверджують виконання договору у повному обсязі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до 1.2 п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати бухгалтерські документи, що підтверджують виконання договору у повному обсязі. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Лис відгук.pdf». У зазначеному файлі міститься лист – відгук (позитивний) від контрагента про виконання аналогічного господарського(их) договору(ів), у якому відсутня наступна інформація: П.І.Б. уповноваженої особи, яка може підтвердити якість отриманого товару. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до 1.3. п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» - необхідно надати Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору, який вказано в довідці 1.1., який має свідчити про фактичне виконання договору. Лист- Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціну, ідентифікатор закупівлі, а також контактні (номер телефону) та П.І.Б. уповноваженої особи, яка може підтвердити якість отриманого товару. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати у складі пропозиції з лист – відгук (позитивний) від контрагента про виконання аналогічного господарського(их) договору(ів), який обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціну, ідентифікатор закупівлі, а також контактні (номер телефону) та П.І.Б. уповноваженої особи, яка може підтвердити якість отриманого товару.
Оплата за придбаний Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту передачі товару (дати оформлення видаткової накладної).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39609111 |
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОРИВА, будинок 36 |
Ім'я |
Яна Римська-Лищенко |
Телефон | +380674863317 |
Ел. пошта | 39609111t@ukr.net |