На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 692.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір Mix Intensive А4 80 г/м2; 30190000-7 Файли, А4,40мкм; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 100мк; 30192500-6 Плівка для ламінування, А4, 125мкм; 30192121-5 Кулькові ручки, автоматична) (придбання канцелярських товарів для логопедів)). Місце поставки: м. Київ, вул. Інститутська, 24/7. Строк поставки – протягом 20 календарних днів з дня укладання договору. Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2618304367 |
---|---|
Поштова адреса | 36002, Україна, Полтавська область, Полтава, провулок. Кропивницького будинок 22, квартира 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гайнетдінова Тетяна |
Телефон | 080502853159 |
Ел. пошта | 1971080991_poltava@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2523615334 |
---|---|
Поштова адреса | 49003, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Мазепи Івана будинок 47 квартира 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євгеній Єрмоленко |
Телефон | +380675679147 |
Ел. пошта | kancler.ermolenko@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40524581 |
---|---|
Поштова адреса | 03039, Україна, м. Київ, м. Київ, ПРОСПЕКТ ПЕТРА ГРИГОРЕНКА , будинок 33/44, квартира 447 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Висоцький |
Телефон | +380979158790 |
Ел. пошта | prom_plys@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-26-003372-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 11 692.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 30 листопада, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 6 грудня, 13:24 |
Плівка для ламінування листова А4 (216х303мм), 125 мкм, глянцева, 100 шт6 пачка Адреса поставки: Україна Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Файли для документів |
|
Вид | плівка |
---|---|
Формат | A4 (216x303мм) |
Поверхня | глянцева |
Форма випуску | листова |
Товщина плівки | 125 - 125, мкм |
Кількість в пачці | 100 - 100, шт |
Плівка для ламінування А4 (216х303мм), 105 мкм, глянцева6 пачка Адреса поставки: Україна Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Файли для документів |
|
Тип ламінатора | конвертовий |
---|---|
Вид | плівка |
Формат | A4 (216x303мм) |
Поверхня | глянцева |
Форма випуску | листова |
Товщина плівки | 100 - 105, мкм |
Кількість в пачці | 100 - 100, шт |
Папір офісний кольоровий6 пачка Адреса поставки: Україна Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Файли для документів |
|
Формат | A4 (210х297 мм), A5 (148х210 мм), A3 (297х420 мм) |
---|---|
Щільність паперу | 40 - 400, г/м² |
Кількість аркушів | 1 - 1000, шт |
Колір | сірий, блакитний, червоний, помаранчевий, жовтий, зелений, коричневий, чорний, синій, фіолетовий, різнобарвний, рожевий |
Клас | А+, С+, С, А, В |
Бренд | COLOR COPY, MAGNAT, PROFI, COLORWAY, УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР, UNICOLOR, TROPHEE CLAIREFONTAINE, BALLET, FRESH UP, КНОПКА, ТЕХНОЮГ, NIVEUS, ROMUS, SPECTRA, MAESTRO, XEROX, IDEA!, IQ, АХІЛЛ, BUROMAX |
Ручка кулькова, автоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм150 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Файли для документів |
|
Товщина лінії | 0.7, мм |
---|---|
Тип | кулькова |
Вид | автоматична |
Матеріал корпусу | пластик |
Колір чорнила | синій |
Файли для документів12 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Файли для документів |
|
Бренд | COMIX, ROMUS, ATOYS, KLERK, KROK, DURABLE, VIVESS, STENSON, NORMA, BLUERING, PANTA PLAST, HERLITZ, LEO, NAVIGATOR, WILD&MILD, METRIKA, KUM, LIDL, EAGLE, FRESH UP, HELPER, OPTIMA, ALDI, SCHOLZ, AUCHAN, АЛЬЯНС - А, LEUCHTTURM, DELTA BY AXENT, ECONOMIX, SKIPER, TASCOM, GEEK-POINT, PROFILE, COLOR-IT, ELBA, LEITZ, 4OFFICE, UNITED OFFICE, ESSELTE, ОФІС ЦЕНТР, DONAU, BUROMAX, AXENT |
---|---|
Формат аркуша паперу | А1 (594х841 мм), А3 (297х420 мм), А4 (210х297 мм), А4+ (215х305 мм), А5 (148х210 мм) |
Матеріал | PP (поліпропілен) |
Товщина плівки | 20 - 400, мкм |
Фактура поверхні | гладка, глянцева, матова, тиснена |
Колір плівки | блакитний, білий, жовтий, зелений, прозорий, синій, фіолетовий, червоний, чорний |
Перфорація універсальна | |
Орієнтація документа | вертикальна, горизонтальна |
Кількість файлів в пачці | 1 - 500, шт |
Оплата здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 30 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
ФіліцМатяш Людмила Олегівна |
Телефон | 380442530086 |
Ел. пошта | tender.osvita@ukr.net |