На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-27-008289-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 грудня, 07:00 |
Дата останніх змін | 27 листопада, 12:53 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 1 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2024 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість закупівлі | 1 387 998.49 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 13 879.98 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 6 грудня, 12:37 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Секція900 штука Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Мостиська Строк: до 23.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44212380-6, Частини конструкцій |
Стовп901 штука Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Мостиська Строк: до 23.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44212225-2, Стовпи |
Кріплення4505 штука Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Мостиська Строк: до 23.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44212380-6, Частини конструкцій |
Наконечник1802 штука Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Мостиська Строк: до 23.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44212380-6, Частини конструкцій |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар (далі – рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок Товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору, протягом 5 (п’яти) днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі, в будь-якому випадку до 23.12.2024 року.
Тип оплати:
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 2144 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321653 |
Поштова адреса | 79000, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів |
Ім'я |
Стефанишин Галина Михайлівна |
Телефон | 380322390194 |
Ел. пошта | hstefanyshyn@dpsu.gov.ua |