На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 761.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-27-013165-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 16 761.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 27 листопада, 15:21 |
---|
“Паперові чи картонні реєстраційні журнали” (Журнал обліку пенсійних посвідчень, журнал обліку документів прийнятих на віддалених робочих місцях, журнал заяв на призначення, перерахунок та поновлення пенсій, допомог на поховання, недоотриманих пенсій, журнал реєстрації телефонних дзвінків “Гаряча телефонна лінія”, журнал реєстрації звернень працівників Головного управління та їх близьких осіб з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства, журнал обліку проведених перевірок в структурних підрозділах та віддалених робочих місцях,щодо дотримання працівниками органів фонду антикорупційного законодавства, журнал проведення інструктажу з працівниками, які призначаються та/або звільняються з головного управління, щодо дотримання вимог антикорупційного законодавства, журнал реєстрації вихідної кореспонденції, щодо розгляду інформації про можливе вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, інших порушень закону україни «Про запобігання корупції», журнал обліку працівників Головного управління притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних або пов`язаних з корупцією правопорушень, журнал обліку осіб, які звернулися за наданням консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції, журнал реєстрації внутрішніх документів, що повя`зані з розглядом повідомлень про корупцію, журнал реєстрації інформації про можливе вчинення корупційного або пов`язаного з корупцією правопорушення, інших порушень закону України “Про запобігання корупції”, журнал обліку документів,які засвідчують факт звільнення суб`єктів декларування з головного управління та факт претендування на зайняття посад в Головному управлінні, журнал обліку договорів).200 штука Адреса поставки: 79016, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Митрополита Андрея,10 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Назва організації | Головне управління ПФУ у Львівській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13814885 |
Поштова адреса | 79016, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
Ім'я |
Ірина Бізіля |
Телефон | +380678135340 |
Ел. пошта | t380678135340@gmail.com |