На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
102 825.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Термін постачання: 31.01.2025 Строк поставки товару: протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Кількість: 200 пач. Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Київ (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. ПОСТАЧАЛЬНИК повинен поставити ПОКУПЦЕВІ ТОВАР, якість якого відповідає нормативно-технічним документам та характеристикам, зазначеним у Специфікації (Додаток № 1) до цього Договору. Підтвердженням якості та відповідності ТОВАРУ з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є документи, визначені у Специфікації (Додаток № 1) до цього Договору, та які надаються ПОКУПЦЮ разом з ТОВАРОМ. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38295925 |
---|---|
Поштова адреса | 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СТАРОПОРТОФРАНКІВСЬКА, будинок 117 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Людмила Кучер |
Телефон | +380994724088 |
Ел. пошта | natalya_k@klyaksa.biz |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-03-013271-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 102 825.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 9 грудня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 грудня, 14:41 |
Папір офісний, форматний100 пачка Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Папір офісний кольоровий |
|
Бренд | MULTILASER, MULTICOPY, WHITE STAR, 4CC, IK COPY, TECNIS, REPORT, UNICOLOR, A COPIER, GOLDEN STAR, COPY MATE & BASIC A4, EXTRA COPY, ANTALIS, DNS, КНОПКА, PATRON, HYLTE PAPER, УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР, MENU FOLDER, JK COPIER, NEVIA, MARAM, NAUTILUS, COPY RIGHT, SPECTRA COLOR, ZOOM, PAPERLINE, IK NATURAL, SVETOCOPY, NIVEUS, TRIDENT, ONE, IK ECO, BLC, PAPER ON, FUJIFILM, COMMUNICATOR, EINS, CHENMING, APRIL, STEINBEIS, TROPHEE CLAIREFONTAINE, SIGMA, LAZER IT, LEDESMA, AMBER GRAPHIC, EVERYWHERE, GO COPY, Q-CONNECT, KONICA MINOLTA, MULTIOFFICE, STORA ENSO, MAKKON, IGEPA, ECON COPY, COPIER, XEROX, MY CHOICE, PERGRAPHICA, EXCELLENT COPY, EPSON, IQ, М-СТАНДАРТ, MAESTRO, AUTOR, AZHAR, SUZANO, INTERNATIONAL PAPER, NAVIGATOR, DATACOPY, SNOW LOTUS, NEW FUTURE, 360 THREE SIXTY, MAGNAT, NATURAL, COPY PAPER, ECOOFICCE, BERGA SPEED, ЯВІР, FABRIANO, КОЛЕНКОР, CANON, PRODIGI, ОФІС ЦЕНТР, AONE, OMNIA, ROMUS, PRO-DESIGN, SPECTRA, SMART LINE, KYM ULTRA, SIMPLYPACK PAPER, PPC, CAPTAIN, INDAH KIAT, ECOROX, RADECE PAPIR NOVA, KITE, NEXO, HP, AXENT, BILT, EURO BASIC, ЕКООФІС, PLANO, COLOR COPY, RICOH, ECO GREEN, COLOURED, OCEAN, IK COPY PAPER, FRESH UP, КОЛОРИТ, IDEA!, ТЕХНОЮГ, BGPPL, EMERSON, MM, LETTURA, BUROMAX, COMPASS, DISCOVERY, YES, ARTWORK, IPM, UPM OFFICE, INACOPIA, CRYSTAL, BOOM WEST, MAGISTR, EVERYDAY, REY, KYMLUX, APC, ROYAL TOUCH, ARO, QUEDI EVERYDAY, IMAGE, NEUJET, PROFI, DIGI, SIRIUS, BIO TOP 3, DIGI PRINT, PIONEER, APHRODITE, DOUBLE A, PAPERONE, АКЦЕНТ СЕРВІС |
---|---|
Формат | A3 (297х420 мм), A4 (210х297 мм), A5 (148х210 мм) |
Щільність паперу | 45 - 400, г/м² |
Білизна CIE | 60 - 180, % |
Товщина | 90 - 380, мкм |
Непрозорість | 90 - 100, % |
Кількість аркушів | 50 - 2000, шт |
Колір | білий, сірий |
Recycling (з вторинной сировини) |
Папір офісний кольоровий100 пачка Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Папір офісний кольоровий |
|
Формат | A4 (210х297 мм), A5 (148х210 мм), A3 (297х420 мм) |
---|---|
Щільність паперу | 40 - 400, г/м² |
Кількість аркушів | 1 - 1000, шт |
Колір | сірий, блакитний, червоний, помаранчевий, жовтий, зелений, коричневий, чорний, синій, фіолетовий, різнобарвний, рожевий |
Клас | А+, С+, С, А, В |
Бренд | COLOR COPY, MAGNAT, PROFI, COLORWAY, УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР, UNICOLOR, TROPHEE CLAIREFONTAINE, BALLET, FRESH UP, КНОПКА, ТЕХНОЮГ, NIVEUS, ROMUS, SPECTRA, MAESTRO, XEROX, IDEA!, IQ, АХІЛЛ, BUROMAX |
Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Галина Міщенко |
Телефон | 380443097731 |
Ел. пошта | mishchenko.g.i@uz.gov.ua |