На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
130 725.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: протягом 10 (десять) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки. Кількість: 380 шт/рулонів Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Львів (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. На зворотному боці стрічки повинен бути нанесений захисний малюнок логотипу Укрзалізниці (малюнок 1), колір сітки логотипу синій Pantone 2756 RALL 5022. Штрих-кодовий символ Код 128 містить інформацію захищену відповідно до вимог ДСТУ ГОСТ 28147:2009. Білість стрічки касової з термопаперу, виміряна відповідно до ДСТУ ISO 2470-2005 «Папір, картон і целюлоза. Вимірювання коефіцієнта дифузного відбиття в синьому світлі (білість за ISO)», має бути не менше 70%. Стрічка повинна виготовлятися в рулоні без перфорації, без механічних пошкоджень, складок, зморшок, матових і брудних плям та сторонніх включень. На папері стрічки не повинно бути деформації, поривів та інших дефектів. Намотування за всією довжиною стрічки повинне бути рівномірним та щільним. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Матвій |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | corptender1@ukrpap.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33240871 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЗООЛОГІЧНА, будинок 4-А, офіс 139 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Марина Набільська |
Телефон | +380445741527 |
Ел. пошта | torgservice.lenta@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43491004 |
---|---|
Поштова адреса | 04052, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ГЛИБОЧИЦЬКА, будинок 53, офіс 409 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Подопригора |
Телефон | +380733998877 |
Ел. пошта | podoprigora0495@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40750285 |
---|---|
Поштова адреса | 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вадим Гребенюк |
Телефон | +380612832069,+380612832087,+380612832073 |
Ел. пошта | pi@vsesvit.pro |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-04-018790-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 130 725.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 9 грудня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 грудня, 15:00 |
Стрічка касова270 рулон Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Стрічка касова |
|
Довжина стрічки | 10 - 300, м |
---|---|
Бренд | ІКС-МАРКЕТ, Т.ЕКО, УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР, T.ECO, TERMO, INČAS, VENDE, BAUTECH, ТОРГСЕРВІС, ІНФОРТЕСТ, LEADER, TAMA, ROMA, ДІОТЕРМІКС, BRISK, ПРІ-ІНФОРМ, WELLPACKS, ІКС, ВСЕСВІТ, ЛС-СЕРВІС, UKRMARK, BUROMAX, ZKTECO, RIBBON, TECO, BOX, LESSNER, BERGA, MHZ, ROMUS |
Вид стрічки | одношарова, двошарова |
Вид паперу | термопапір, офсет |
Діаметр втулки | 10 - 40, мм |
Ширина стрічки | 20 - 130, мм |
Діаметр рулону | 10 - 200, мм |
Щільність | 10 - 100, г/м² |
Кількість рулонів в укпаковці | 1 - 200, шт |
Стрічка касова110 рулон Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Стрічка касова |
|
Довжина стрічки | 10 - 300, м |
---|---|
Бренд | ІКС-МАРКЕТ, Т.ЕКО, УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР, T.ECO, TERMO, INČAS, VENDE, BAUTECH, ТОРГСЕРВІС, ІНФОРТЕСТ, LEADER, TAMA, ROMA, ДІОТЕРМІКС, BRISK, ПРІ-ІНФОРМ, WELLPACKS, ІКС, ВСЕСВІТ, ЛС-СЕРВІС, UKRMARK, BUROMAX, ZKTECO, RIBBON, TECO, BOX, LESSNER, BERGA, MHZ, ROMUS |
Вид стрічки | одношарова, двошарова |
Вид паперу | термопапір, офсет |
Діаметр втулки | 10 - 40, мм |
Ширина стрічки | 20 - 130, мм |
Діаметр рулону | 10 - 200, мм |
Щільність | 10 - 100, г/м² |
Кількість рулонів в укпаковці | 1 - 200, шт |
Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Галина Міщенко |
Телефон | 380443097731 |
Ел. пошта | mishchenko.g.i@uz.gov.ua |