На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, Юридична адреса – Україна, 51900, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, просп. Василя Стуса, буд.10/12 Місцезнаходження – вул. Медична, 26, м. Кам’янське,Дніпропетровська обл., 51917 закупівля робіт відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-08-001594-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 грудня, 11:00 |
Дата останніх змін | 23 грудня, 11:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 84 052 391.33 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 840 523.91 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 200 000.00 UAH |
Капітальний ремонт будівлі гуртожитку, що перебуває на балансі Комунального підприємства Кам’янської міської ради «Благоустрій», за адресою: проспект Гімназичний, 61, м. Кам’янське Дніпропетровської області (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)1 робота Адреса поставки: 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське,, проспект Гімназичний, 61 Строк: до 31.12.2025 23:01 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація Код ДК 018-2000: 1212, Інші будівлі для тимчасового проживання |
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 (тридцяти) відсотків від вартості річного обсягу робіт, одним/двома платежом (ами), протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня прийняття Замовником рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу). Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу. Зарахування використання попередньої оплати (авансу) здійснюється згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або по завершенню тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95% їх загальної вартості договірної ціни на підставі наданих Підрядником Актів виконаних робіт за формою КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Розрахунки проводяться Замовником Підряднику протягом 10 робочих днів після виконання робіт та підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України, з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочих днів
Розмір оплати: 65.00%
Остаточні розрахунки (5%) здійснюються протягом 10 робочих днів після надходження коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | КП КМР "БЛАГОУСТРІЙ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40029491 |
Поштова адреса | 51900, Україна, Дніпропетровська область, КАМ'ЯНСЬКЕ, ПРОСП.ВАСИЛЯ СТУСА, 10/12 |
Ім'я |
Айдашева Каріна Володимирівна (Budenkova Nataliya Viktorivna) |
Телефон | +380675718255 |
Ел. пошта | blagoustriy_post@ukr.net |