На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
178 201 558.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Скасування неуспішне
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 29 січня, 14:14
Опис
На стадії укладання договору було розпочато моніторинг Державною аудиторської службою України відповідно до наказу № 3-з від 13.01.2025 року, у зв’язку з цим уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку укладання договору до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Відповідно до Висновку Управління Східного офісу Держаужитслужби у Кіровоградській області та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими , а саме порушення
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-10-016889-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 грудня, 16:00 |
Дата останніх змін | 9 лютого, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 178 201 558.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 27 грудня, 13:29 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 891 007.79 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
![]() |
---|
Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 911 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 01.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 43233698 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 76А, офіс 213 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Прокопенко Олександр Анатолійович |
Телефон | +380951178242 |
Ел. пошта | primehomebud@gmail.com |
не плануємо залучати у обсязі більше 20%
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35030746 |
---|---|
Поштова адреса | 02081, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Здолбунівська, будинок 7-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кирило Степанюк |
Телефон | +380676777977 |
Ел. пошта | lawyer@maximuscc.com.ua |
Замовник може, при наявності коштів, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання Підрядником рахунку на попередню оплату надати Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів у розмірі 30% від обсягу укладеного договору строком на 3 місяці. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі №КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками Сторін. Підрядник, зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів протягом 3 місяців після одержання авансу. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Підряднику сум авансу.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані Роботи (їх частини) здійснюється протягом 15-ти робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), що свідчать про прийняття Робіт (їх частини) згідно з вимогами даного Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08571423 |
Поштова адреса | 25015, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, будинок 1 |
Ім'я |
Любов Вишнева |
Телефон | +380985296831 |
Ел. пошта | vyshneva_86_@ukr.net |