На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 237 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-11-006726-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 грудня, 13:00 |
Дата останніх змін | 25 грудня, 13:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 237 500.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 187.50 UAH без ПДВ |
---|
Передпроєктні роботи: «Оцінка впливу планованої діяльності на популяції фонових та раритетних видів тварин міжнародного, національного та регіонального рівнів охорони, рідкісні зооценози, тварин з Конвенції про охорону дикої флори та фауни і природних середовищ існування (Бернська конвенція), оселища Смарагдової мережі та об’єкти природно-заповідного фонду» по об’єкту: Нове будівництво.1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Оплата за виконані передпроєктні роботи здійснюється Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів здачі-приймання виконаних робіт шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Виконавця протягом 180 календарних днів з дати підписання Акта здачі-приймання виконаних робіт, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення актів здачі-приймання виконаних робіт. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість виконаних робіт за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 180 календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит. ***(виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05425046 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Мельник Лариса Василівна |
Телефон | 380363662352 |
Ел. пошта | GubSV@rnpp.atom.gov.ua |