На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
31 680.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31097313 |
---|---|
Поштова адреса | 65003, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ ГЕФТА, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Домбровський |
Телефон | +380683457674 |
Ел. пошта | salesmaster@seko-pack.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-12-011059-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 31 680.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 18 грудня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 24 грудня, 15:34 |
Поліетиленові мішки та пакети для сміття1200 пачка Адреса поставки: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Степна, 2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19640000-4, Поліетиленові мішки та пакети для сміття Профіль: Поліетиленові мішки та пакети для сміття |
|
Наявність затяжок або ручок | |
---|---|
Бренд | WC DESIGN, КУЗЯ СЕРВІС, FORTIS, GLEWDOR, ЕКОВІЖЕН, SMART HOME, DODOMY, ПРОСТІ РЕЧІ, CRYSTAL, ДОБРА ГОСПОДАРОЧКА, HORECA CLEAN, SUPER CHOICE, YORK, SUPERPACK, FRAU TAU, ON CLEAN BAG, Z-BEST, MEGA TENDER, SAFE PRO, SUPER LUXER, PRO SERVICE, TOFIX, ФРЕКЕН БОК, ТАКІ ПАКІ, TOP LINE, ЧИТАРО, HOZZI, TOP PACK, МЕЛОЧИ ЖИЗНИ, ГУДПРО, ОФІС ЦЕНТР, 4HORECA, НАЧИСТО, ПОМІЧНИЦЯ, FREEPACK, PACLAN, TOP, UP!, FANTASY, МАК ПАК, SUPER LUXE, АШАН, PUUR SPECIFIEK, HORECA LINE, BUROCLEAN, ЛИС БОРИС, VORTEX, CARMA, FRAU TAU ТА SOLAR, SUPERLUXE, ATMA, ECOPACK, CHISTO, ГРИВНЯ ПЕТРІВНА, MERIDA, ЕКО, КОЖЕН ДЕНЬ, CLEANPOINT, VM PROFESSIONAL, БЛИСК, HOUSEWORK, DEVISAN, EXPERT, EUROKANCT, ENERGO-PLAST, БОНУС, NOVAX, БРАВИЙ КОК |
Матеріал | HDPE, LDPE |
Об'єм пакету | 1 - 300, л |
Кількість пакетів в пачці | 5 - 500, шт |
Товщина плівки | 5 - 250, мкм |
Колір | блакитний, фіолетовий, зелений, сірий, чорний, коричневий, прозорий, синій, червоний, жовтий, білий |
Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ
Тип оплати:
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Добриніна Олена Володимирівна |
Телефон | 0487272760 |
Ел. пошта | ntvm1@odz.gov.ua |