На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 520 796.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
29 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 29 грудня, 00:00
Опис
Допущено помилку при розрахунку очікуваної вартості закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-17-023245-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 грудня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 25 520 796.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 127 603.98 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 127 603.00 UAH |
ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція будівлі для потреб внутрішньо переміщених осіб по вул. Головна, 113-А, с. Вікно, Чернівецького району, Чернівецької області»1 робота Адреса поставки: 59206, Україна, Чернівецька область, с. Вікно, вул.Головна, 113-А Строк: до 31.08.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс у порядку визначеному Постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами) на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підряника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж одного місяця з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи у порядку визначеному Постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764 (зі змінами) протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту Відповідно до умов Грантового договору фінансування Об’єкту здійснюватиметься двома траншами: - Перший Транш виплачується перед реалізацією Об’єкта, відповідно до умов Грантового договору; - Другий Транш надається Міжнародною фінансовою корпорацією після завершення проєкту та отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації / сертифікату про прийняття об’єкта в експлуатації. Кожен транш виплачується Міжнародною фінансовою корпорацією після виконання відповідних умов виплати Гранту.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04014252 |
Поштова адреса | 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194 А |
Ім'я |
Мар'яна Ванчуляк |
Телефон | +380372576668 |
Ел. пошта | melnik_m@ukr.net |