На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Загальна кількість: 5 найменувань (позицій) — всього 450,05 кв. м (метри квадратні). Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 − 44111700-8 Кахель. Інша необхідна інформація: Учасники − неплатники ПДВ з метою приведення своєї ціни пропозиції до рівних умов з іншими учасниками-платниками ПДВ подають свою ціну пропозиції з урахуванням ПДВ (20%). Тобто, при поданні своєї ціни пропозиції учасники − неплатники ПДВ додають до своєї базової ціни пропозиції 20% ПДВ. Договір з переможцем відбору, що не є платником ПДВ, укладається без урахування ПДВ (20%) на підставі абзацу третього пункту 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 року № 822. Інші Умови договору та поставки Товару: − Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення (при умовах поставки DDP/DAP) включені в ціну товару (предмета закупівлі). − DDP (у розумінні правил Інкотермс 2010) склад (станція) призначення – для резидентів, DАP (у розумінні правил Інкотермс 2010) склад (станція) призначення – для нерезидентів. − Строк поставки товарів: згідно із рознарядками Замовника. Граничний термін постачання за кожною рознарядкою (партією) окремо становить – впродовж 30 календарних днів з дня направлення рознарядки* на кожну партію поставки окремо на електронну адресу Постачальника. Строк поставки всього обсягу закупівлі – не пізніше 31.03.2025**. * Цей строк поставки товарів буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата поставки товарів є орієнтовною, визначена розрахунковим методом, несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Указана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю. − Допустиме максимальне відхилення щодо кількості (толеранс) при поставці, коли неможливо чітко відміряти кількість одиниць виміру (обсягу) товару (предмета закупівлі) за цією закупівлею − в межах до «-» (мінус) 2% (включно) від загальної кількості Товару за кожною окремою номенклатурною позицією, зазначеною в Специфікації, без зміни ціни за одиницю виміру (окрім випадків зміни ціни, передбачених пунктом 19 "Особливостей", затверджених ПКМУ від 12.10.2022 № 1178, в редакції від 12.05.2023 № 471, із змінами, в редакції, чинній на момент оголошення закупівлі). Загальна кількість фактично поставленого Товару за кожною окремою номенклатурною позицією не повинна перевищувати кількість, зазначену за кожною номенклатурною позицією в Специфікації до Договору. Загальна вартість фактично поставленого товару не повинна перевищувати загальну суму укладеного Договору. Оплата здійснюється за фактичний обсяг поставленого товару. У випадку надходження товару у більшій кількості, ніж передбачено Специфікацією до Договору (за кожною окремою номенклатурною позицією), Покупець має право не приймати та не проводити оплату товару, який надійшов в обсязі понад того, що зазначений у Специфікації. Тара та упаковка: згідно із заводською упаковкою. Тара, упаковка − незворотні (не повертаються). Вартість упаковки (тари) включено в загальну вартість (ціну) Товару. Тара, упаковка є: новими, цілими, неушкодженими та не мають слідів перепакування. Гарантійний строк на Товар: становить не менше 12 місяців з дати поставки Товару і не є меншим від гарантійного строку заводу-виробника Товару. Рік (строк/термін/період) виготовлення товару: не більше 12 місяців з дати виробництва на дату поставки. Товар є новим (не відновленим) та таким, що не був у використанні.
переможець письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
переможець письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників
Код ЄДРПОУ | 42069908 |
---|---|
Поштова адреса | 81700, Україна, Львівська область, місто Жидачів, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Медвідь |
Телефон | +380972955871 |
Ел. пошта | medvidim@gmail.com |
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-30-003026-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 321 987.24 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 6 січня, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 7 січня, 12:30 |
Плитка для підлоги (600х600х8), керамограніт, білий, під мармур182.88 метр квадратний Адреса поставки: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Філія ГПУ «Полтавагазвидобування» Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Плитка для підлоги (600х600х8), керамограніт, коричневий, під камінь61.44 метр квадратний Адреса поставки: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Філія ГПУ «Полтавагазвидобування» Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Плитка для підлоги (600х600х8), керамограніт, сірий, під бетон21.44 метр квадратний Адреса поставки: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Філія ГПУ «Полтавагазвидобування» Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Плитка для підлоги (420х420х7), керамограніт, сірий, під камінь51.41 метр квадратний Адреса поставки: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Філія ГПУ «Полтавагазвидобування» Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Плитка для стін (300х900), товщина - від 8мм, світло-сірий, під бетон132.88 метр квадратний Адреса поставки: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Філія ГПУ «Полтавагазвидобування» Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Оплата по факту поставки протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Алла Раскопіна |
Телефон | +380509460790 |
Ел. пошта | alla.raskopina@ugv.com.ua |