На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 814.50 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2266506774 |
---|---|
Поштова адреса | 08400, Україна, Київська область, м.Переяслав-Хмельницький, вул. Шкільна 45 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | |
Телефон | |
Ел. пошта |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-30-007353-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 17 814.50 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 30 грудня, 15:11 |
---|
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (звіт 10/3/прод - 4 шт за ціною 12,25 грн за 1 шт; звіт 10/2/ прод - 4 шт за ціною 65 грн за 1 шт; звіт 10/1/ прод - 12 шт за ціною 80 грн за 1 шт; звіт 1/реч розділ II - 4 шт за ціною 12,25 грн за 1 шт; звіт 10/3/реч - 6 шт за ціною 12,25 грн за 1 шт; звіт 10/2/реч - 4 шт за ціною 99 грн за 1 шт; звіт 10/1/ реч - 4 шт за ціною 29 грн за 1 шт; журнал реєстрації вхідних документів - 2 шт за ціною 401,50 грн за 1 шт; журнал реєстрації вихідних документів - 2 шт за ціною 401,50 грн за 1 шт; крафт конверт 23*32 - 55 шт за ціною 16 грн за 1 шт; крафт конверт 26*36 - 55 шт за ціною 27 грн за 1 шт; папка з внутрішнім клапаном для вшивки документів - 8 шт за ціною 100 грн за 1 шт; папка вітальна - 20 шт за ціною 265 грн за 1 шт; папка особова справа - 20 шт за ціною 245 грн за 1 шт; папір ксероксний А-3 - 1 пачка за ціною 415 грн за 1 пачку; шляховий лист легкового авто - 500 шт за ціною 0,79 грн за 1 шт; календар настільний ділової людини - 2 шт за ціною 65 грн за 1 шт)1 комплект Адреса поставки: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, вул. Богданова Олександра , буд. 11 Строк: до 31.12.2024 23:59 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Назва організації | ЦЕНТР ЗВ'ЯЗКУ ТА УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33962437 |
Поштова адреса | 08400, Україна, Київська область, Переяслав, вул. Богданова Олександра , буд. 11 |
Ім'я |
ДСНС ЦЗУ |
Телефон | 380675092142 |
Ел. пошта | zakupivliczu@ukr.net |