На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
82 078 445.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Процедура закупівлі відбувається в рамках проєкту «Програма з відновлення України», що реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-30-009995-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 січня, 09:00 |
Дата останніх змін | 30 грудня, 17:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 82 078 445.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 410 392.23 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 410 000.00 UAH |
Початок аукціону | 24 січня, 11:38 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Реконструкція головного корпусу КНП "Зіньківська міська центральна лікарня" Зіньківської міської ради Полтавської області" з облаштуванням приймального відділення, укриття, заміною мереж та внутрішнім оздобленням за адресою: 38100 Полтавська область, м. Зіньків, вул. Івана Петровського, 21 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45454000-4 — Реконструкція)1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.09.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 95.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЗІНЬКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44123741 |
Поштова адреса | 38100, Україна, Полтавська область, Зіньківський р-н, місто Зіньків, вул.Воздвиженська, будинок 40 |
Ім'я |
Олександр Тесля |
Телефон | +380535331034 |
Ел. пошта | zinkiv.vkzak@gmail.com |