На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
39 704 209.26 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-13-010078-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 лютого, 10:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 39 704 20926 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 лютого, 13:54 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 198 52105 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 198 52100 грн. |
Реконструкція водопровідних мереж вулиць Доківська та Пономарьова в селищі Коцюбинське Київської області. Коригування1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 38606332 |
---|---|
Поштова адреса | 04123, Україна, Київська область, Київ, вул.Западинська, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Литвинко Володимир Олександрович |
Телефон | +38 044 384-19-09 |
Ел. пошта | silark@ukr.net |
не залучаємо
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 35557259 |
---|---|
Поштова адреса | 03170, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 9, кімната АПП |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Павло Котенко |
Телефон | +38 068 687-84-94 |
Ел. пошта | kvega@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37563856 |
---|---|
Поштова адреса | 08200, Україна, Київська область, Ірпінь, 08200, Київська обл., місто Ірпінь, ВУЛИЦЯ ВИГОВСЬКОГО, будинок 5-В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олена Гаркуша |
Телефон | +38 096 640-50-14 |
Ел. пошта | smart.UG.2012@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33542869 |
---|---|
Поштова адреса | 07405, Україна, Київська область, місто Бровари, вул.Київська, будинок 261А, приміщення 68 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Баклан Ігор |
Телефон | +38 093 614-24-12 |
Ел. пошта | smeta.pto@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40264524 |
---|---|
Поштова адреса | 08131, Україна, Київська область, село Софіївська Борщагівка, ВУЛИЦЯ БОГОЛЮБОВА, будинок 4, офіс 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Козік Роман |
Телефон | +38 098 477-10-00 |
Ел. пошта | startbud.ltd@gmail.com |
відсутність залучення субпідрядників
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44474482 |
Поштова адреса | 08298, Україна, Київська область, селище міського типу Коцюбинське, вул.Доківська, будинок 2 |
Ім'я |
Тетяна Фещенко |
Телефон | +38 096 161-18-09 |
Ел. пошта | ksr.zakup@gmail.com |
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залі...
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і...
71 933 361 00 грн
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залі...
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини та тротуару по вул. Бор...
15 597 970 00 грн
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залі...
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і...
4 295 650 00 грн
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залі...
Поточний ремонт дворового проїзду від вул.Велика Ковалівка, буд.16 до вул.Велика Кова...
1 130 670 00 грн