На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
207 476 167.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-16-017700-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 лютого, 00:05 |
Дата останніх змін | 28 лютого, 12:57 |
Очікувана вартість закупівлі | 207 476 16700 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 7 лютого, 12:37 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 037 38084 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 100 00000 грн. |
«Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.20211 робота Адреса поставки: 69039, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Шевченка, 123 Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37140061 |
---|---|
Поштова адреса | 01103, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОЇЗД ВІЙСЬКОВИЙ, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Віняр |
Телефон | +38 050 357-80-59 |
Ел. пошта | y.vinyar@artbudservice.com.ua |
Час публікації: 2025-02-24 15:38:05
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-25 15:38:05
Опис
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надане посвідчення з охорони праці на виконроба, скан-копія якого нечитабельна. 2. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації відсутні документи про проходження медичного огляду з висновком придатності для роботи за професією відповідно за формою, встановленою Додатком 7 до п.2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом МОН України від 21.05.2007 №246. 3. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору наданий додаток 1 до додаткової угоди № 10 від 30.09.2021 до договору підряду №117/ГП/ЛТ від 25.05.2020, скан-копія якого нечитабельна. 4. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років відсутня Фінансова звітність за 2024 рік. 5. У складі тендерної пропозиції учасником відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації надана заповнена Тендерна (цінова) пропозиція, у якій відсутня повна назва предмета закупівлі. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої скан-копії посвідчення з охорони праці на виконроба; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання документів про проходження працівниками робітничих професій, зазначених у відповідній довідці, медичного огляду з висновком придатності для роботи за професією; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої скан-копії додатку 1 до додаткової угоди № 10 від 30.09.2021 до договору підряду №117/ГП/ЛТ від 25.05.2020; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання фінансової звітності за 2024 рік; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої Тендерної (цінової) пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45630654 |
---|---|
Поштова адреса | 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Дудикіна будинок 24 квартира 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Завадський |
Телефон | +38 093 958-13-73 |
Ел. пошта | globusbudindastri@gmail.com |
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37573094 |
Поштова адреса | 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Ім'я |
Надія Шевцова |
Телефон | +38 061 708-69-70 |
Ел. пошта | tender_uon@ukr.net |
Інші завершальні будівельні роботи
Поточний ремонт споруди цивільного захисту населення (укриття) з облаштуванням входу ...
547 872 00 грн
Інші завершальні будівельні роботи
код ДК 021:2015 –45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного а...
1 200 000 00 грн
Інші завершальні будівельні роботи
Капітальний ремонт електричних мереж, в частині встановлення сонячної електростанції ...
15 988 843 00 грн
Інші завершальні будівельні роботи
роботи з капітального ремонту будівлі спеціального призначення, розташованої в м. Киє...
347 700 00 грн