На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
88 952 514.24 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Період оскаржень до 9 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовником допущено помилку при складанні тендерної документації, а саме: перелік обладнання в додатку №5 тендерної документації відрізняється від переліку обладнання в додатку №6 тендерній документації. - В пункті 1 розділу 5 додатка №5 тендерної документації Комплект приймача моніторингу містить у своєму складі приймач моніторингу. Проте в пункті 1 локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-02 додатка №6 тендерної документації Комплект приймача моніторингу не містить в своєму складі приймача моніторингу. - В пункті 2 розділу 5 додатка №5 тендерної документації Комплект приймача моніторингу містить у своєму складі приймач моніторингу. Проте в пункті 2 локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-02 додатка №6 тендерної документації Комплект приймача моніторингу не містить в своєму складі приймача моніторингу. - В пункті 4 розділу 5 додатка №5 тендерної документації Комплект автоматичного тахеометра містить у своєму складі автоматичний тахеометр. Проте в пункті 1 локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-02 додатка №6 тендерної документації Комплект автоматичного тахеометра не містить у своєму складі автоматичний тахеометр.
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-17-013369-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 31 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 31 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 лютого, 09:00 |
Дата останніх змін | 26 лютого, 15:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 88 952 51424 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 880 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 444 70000 грн. |
Реконструкція стаціонарної системи моніторингу просторових зміщень гідротехнічних споруд (ССМПЗ ГТС) для філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"1 робота Адреса поставки: 60236, Україна, Чернівецька область, м. Новодністровськ, філія «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 38782590 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ФРУНЗЕ, будинок 69В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | КУХТАРОВ СЕРГІЙ АНДРІЙОВИЧ |
Телефон | +38 044 494-45-40 |
Ел. пошта | spec.techno.m@gmail.com |
відсутній
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Антикорупційна програма
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Витяг про несудимість Курган
,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Договірна ціна та розрахунки
,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Витяг про несудимість Білоус
,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Довідка про банкрутство
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Довідка про банкрутство
,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Витяг про несудимість Курган
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Наказ на уповноваженого з антикорупційної діяльності
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Протокол Загальних зборів учасників
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Наказ про призначення Кургана
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Дозволи і ліцензії
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Витяг про несудимість Білоус
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Статут СТМ
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Довідка про виконання договорів.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Наявність фінансової спроможності.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Кваліфікація 1.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Кваліфікація 2.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
Цінова пропозиція з ПДВ.pdf
pdf,
Цінова пропозиція. |
|
![]() |
Зобов_язання.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Технічна специфікація.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Забезпечення.7z
7z,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Проект договору.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
Наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
Додаток №6 Технічне завдання.pdf
pdf,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток №1.RTF
RTF,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток №4.RTF
RTF,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток №2.RTF
RTF,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток №3.RTF
RTF,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток №7.RTF
RTF,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток №5.doc
doc,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Тендерна документація.RTF
RTF,
Тендерна документація. |
Розрахунок за поставлене обладнання Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі обладнання (устаткування) з відповідними накладними на обладнання (устаткування), за умови реєстрації Підрядником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. Розрахунки за поставлене програмне забезпечення Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі програмного забезпечення, за умови реєстрації Підрядником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. Розрахунки за виконані роботи та поставлені матеріали Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281), за умови реєстрації Підрядником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20588716 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, Вишгород, м. Вишгород |
Ім'я |
Оксана ЯРМАК |
Телефон | +38 045 965-83-57 |
Ел. пошта | tenderist140303@gmail.com |
Інженерні та будівельні роботи
Будівельні роботи та матеріали на облаштування кухні, їдальні, мансардного поверху, с...
1 285 260 00 грн
Інженерні та будівельні роботи
Код ДК 021:2015 – 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Роботи з розробки проект...
4 761 292 55 грн
Інженерні та будівельні роботи
Послуги з переобладнання, реконструкції сміттєзбірника, огорожі майданчика збору сміт...
188 000 00 грн
Інженерні та будівельні роботи
Послуги з переобладнання, реконструкції сміттєзбірника, огорожі майданчика збору сміт...
220 000 00 грн