На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-21-013613-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 лютого, 08:00 |
Дата останніх змін | 10 лютого, 09:17 |
Очікувана вартість закупівлі | 200 000 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 000 00000 грн. з ПДВ |
---|
Будівельно-монтажні і пусконалагоджувальні роботи в мережах 0,4-10-35 кВ для забезпечення стандартного приєднання електричних установок фізичних та юридичних осіб до електричних мереж АТ "Прикарпаттяобленерго"1 робота Адреса поставки: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківська область, Івано-Франківська область Строк: до 31.12.2026 14:53 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 34418112 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Чорновола буд.7 офіс 300 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Щелупанов Олександр Вікторович |
Телефон | +38 034 272-41-79 |
Ел. пошта | aeg.ttender@gmail.com |
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Документи переможця
,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Усунення невідповідностей
,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
ПАПКА _1.rar
rar,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
ПАПКА _2.rar
rar,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
ПАПКА _2ч2.rar
rar,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
ПАПКА _3.rar
rar,
Цінова пропозиція. |
|
![]() |
ПАПКА _4.rar
rar,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
ПАПКА _5.rar
rar,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
ПАПКА _6.rar
rar,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
ПАПКА _7.rar
rar,
Документи, що підтверджують відповідність. |
Час публікації: 2025-02-06 14:16:55
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-07 14:16:55
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - власну довідку з інформацією про виконання робіт аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; класу наслідків (відповідальності) об’єкта, П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка повинна супроводжуватись: - документом, який містить відомості про клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація / дозвільний документ Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) або Державної архітектурно-будівельної інспекції України (ДАБІ) / сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). На виконання вимог Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції: - надав Довідку № 66-02/25 від 05.02.2025 року про виконання аналогічного договору без зазначення класу наслідків (відповідальності) об’єкта; - не надав документ, який містить відомості про клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація / дозвільний документ Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) або Державної архітектурно-будівельної інспекції України (ДАБІ) / сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - власну довідку з інформацією про виконання робіт аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; класу наслідків (відповідальності) об’єкта, П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка повинна супроводжуватись: - документом, який містить відомості про клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація / дозвільний документ Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) або Державної архітектурно-будівельної інспекції України (ДАБІ) / сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо).
![]() |
sign.p7s
p7s, Повідомлення про закупівлю. 2025-01-29 14:10:54 |
|
![]() |
Перелік змін.doc
doc,
|
|
![]() |
Протокол про внесення змін до ТД.docx
docx,
|
|
![]() |
ТД стандартне приєднання 25-26_ зміни.docx
docx,
|
|
![]() |
ТД стандартне приєднання 25-26.docx
docx,
|
Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів Замовником на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 60 календарних днів з дня підписання Акта приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), Акта вартості змонтованого устаткування, що придбавається виконавцем робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт /та витрати/ (примірна форма №КБ-3).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
За результатами роботи Генпідрядник складає Акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), Акт вартості змонтованого устаткування, що придбавається виконавцем робіт, Довідку про вартість виконаних будівельних робіт /та витрати/ (примірна форма № КБ-3), Реєстр Актів вартості змонтованого устаткування, що придбавається виконавцем робіт і протягом 5-ти календарних днів направляє Замовнику для підписання. Замовник протягом 5-ти календарних днів зобов’язаний розглянути отримані Акти та Довідки, підписати їх та один примірник у цей же термін повернути Генпідряднику
Тип оплати:
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ Прикарпаттяобленерго |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00131564 |
Поштова адреса | 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
Ім'я |
Костюк Василь Васильович ( ) |
Телефон | +38 034 259-43-36 |
Ел. пошта | Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |