На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
695 000.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-23-012318-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 січня, 23:59 |
Дата останніх змін | 6 лютого, 11:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 695 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 47500 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 10 42500 грн. |
Поточний ремонт електричних мереж та вентиляції у спорудах цивільного захисту (найпростішого укриття) в Дніпровській гімназії № 106 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Метробудівська, буд. 71 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Метробудівська, буд. 7 Строк: до 15.05.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45465641 |
---|---|
Поштова адреса | 49098, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Сонячна Набережна, будинок 2, БАШТА А 4-7, ПРИМІЩЕННЯ 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віктор Джеріх |
Телефон | +38 066 396-50-98 |
Ел. пошта | tov-refit@ukr.net |
Час публікації: 2025-02-04 14:17:34
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-05 14:17:34
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 04.02.2025 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Наданий цивільно правовий договір №3 від 1 січня 2025 року на працівника Ляшенко Геннадія Миколайовича має строк дії який вже скінчися, а саме: до 31.12.2024 року. 2.1. абзац чотири «копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників;» пункт 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 до Документації. 3.1. Надати копію трудової книжки / витягу з трудової книжки або копію договору співпраці цивільно-правового характеру / трудовий договір, або копію наказу про прийняття на роботу на працівника Ляшенко Геннадія Миколайовича. Уповноважена особа замовника Марина НАЗАРЕНКО
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40506248 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Ім'я |
Марина Назаренко |
Телефон | +38 063 407-50-64 |
Ел. пошта | nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua |