На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 426 280.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-24-009362-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 лютого, 14:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 16 426 28000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 лютого, 15:17 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 164 26280 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 82 00000 грн. |
«Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» згідно ДК 021:2015 код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи1 робота Адреса поставки: 69057, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Дмитра Апухтіна, 6 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45400000-1, Завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40854779 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 208Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Конюшенко Володимир Ілліч |
Телефон | +38 098 000-90-05 |
Ел. пошта | CKKOPSVK@GMAIL.COM |
Час публікації: 2025-02-14 14:25:53
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-15 14:25:53
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції. 1.1. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надав довідку від 03.02.2025 №1, яка всупереч вимогам тендерної документації заповнена не за формою, а саме в графі «Модель/марка, державний/ реєстраційний номер /інвентарний номер (за наявності) обладнання, машин і механізмів» – відсутні відомості; в графі «Правові підстави володіння /користування обладнанням, машинами, механізмами» – відсутні відомості стосовно обладнання, машин і механізмів, які не є власністю Учасника; в графі «Термін користування обладнанням, машинами, механізмами (в разі оренди/лізингу/ надання послуг тощо)» – відсутні відомості. 1.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надані документи та інформація, які мають невідповідності. 1.2.1. Учасник надав довідку від 03.02.2025 №3 (далі – Довідка 3), яка всупереч вимогам тендерної документації заповнена не за формою, а саме відсутні ім’я, по батькові працівників. 1.2.2. В Довідці 3 Учасник вказав, зокрема, працівника – Конюшенко М.В. (інженер-будівельник). У складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують наявність трудових відносин з даним працівником в частині виконання ним функцій інженера-будівельника. 1.3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надані документи та інформація, які мають невідповідності: 1.3.1. Учасник надав довідку від 03.02.2025 № 2, яка всупереч вимогам тендерної документації заповнена не за формою, а саме відсутні суми виконання договорів. 1.3.2. Учасник надав договір від 01.01.2024 №0101/24, договір від 20.04.2023 №2004-23, договір від 10.08.2023 №1008, які є, всупереч вимогам тендерної документації, за класом наслідків нижче СС2. 1.3.3. Відповідно до пункту 1.3.2 цього повідомлення Учасник не надав позитивні листи-відгуки до договорів за класом наслідків СС2. 1.3.4. Відповідно до пункту 1.3.2 цього повідомлення Учасник не надав копії документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, а саме – копію(- ї) Довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3, КБ-2в), підписаної(-их) сторонами до договорів за класом наслідків СС2. 1.4. Учасник не надав довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 1.5. Всупереч вимогам тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника не підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 1.6. Учасник не надав копію декларації та/або дозволу про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: - Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти; Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); Зварювальні роботи, газополум’яні роботи, наплавочні роботи, паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. 1.7. Учасник, відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження забезпечення тендерної пропозиції, надав банківську гарантію від 31.01.2025 №IG/25101/300, надана Учасником банківська гарантія має ряд невідповідностей. 1.7.1 Не вірно зазначена інформація щодо тендерної документації, а саме – номер та дата рішення уповноваженої особи, яким затверджено тендерну документацію (зі змінами). 1.7.2. Банківська гарантія не підписана шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) ГАРАНТА та його печатки відповідно. 1.8. Учасник не надав лист-згоду з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідного технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. П.п. 1.1.1 п. 1.1 р. 1 додатка 1 до тендерної документації. 2.2. П.п. 1.3.1, п.п. 1.3.5 п. 1.3 р. 1 додатка 1 до тендерної документації. 2.3. П.п. 1.2.1, п.п. 1.2.2, п.п. 1.2.3, п.п. 1.2.4 п. 1.2 р.1 додатка 1 до тендерної документації. 2.4. П. 2.2 р.2 додатка1 до тендерної документації. 2.5. П. 4.3 р.4 додатка1 до тендерної документації. 2.6. П. 4.9 р.4 додатка1 до тендерної документації. 2.7. П.п. 5.1.4 п.5.1 р.5 додатка1 до тендерної документації. 2.8. П. 3.1 р.3 додатка 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)Учасник не повинен відступати від даної форми. 3.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.2.1. Довідка* в довільній формі, що містить відомості про ПІБ, посаду, кваліфікацію та досвід працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. 3.2.2. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, які містяться в Довідці*, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме - витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, або цивільно правові угоди, або трудові угоди, тощо. 3.3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.3.1. Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність, виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю).Учасник не повинен відступати від даної форми. Аналогічним договором буде вважатися договір підряду або субпідряду, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, а саме: нового будівництва або реконструкції, або капітального ремонту подібні за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі, складом робіт, які виконувались на об’єктах цивільного будівництва та/або на об’єктах соціальної інфраструктури (школи, лікарні, житлові будівлі, театри, стадіони, тощо), за класом наслідків не нижче СС2. 3.3.2. Учасник надає не менше 2 аналогічних договорів в повному обсязі з додатками, специфікаціями (у разі їх наявності), з відповідними додатковими угодами (у разі їх наявності). Може надаватися договір (договори), який (які) виконується (виконуються). 3.3.3. Позитивний лист-відгук (дата листа-відгуку повинна бути не раніше ніж за 5 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій), який виданий контрагентом (підприємством, організацією, установою, тощо), з яким було укладено аналогічний(ні) договір(ори), інформація про який наведена в довідці, за підписом посадової особи контрагента із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору та інформації про належне виконання Учасником робіт за ним, у тому числі стосовно якості та строків, та інформації про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. 3.3.4. Копії документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, а саме – копію(-ї) Довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3, КБ-2в), підписаної(-их) сторонами. 3.4. Довідка в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 3.5. Усунути невідповідність, шляхом підписання тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3.6. Учасник повинен надати копію декларації та/або дозволу про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти; Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); Зварювальні роботи, газополум’яні роботи, наплавочні роботи, паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. 3.7. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». 3.8. Лист-згода з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідного технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42598304 |
---|---|
Поштова адреса | 03134, Україна, м. Київ, Київ, вул. Булгакова, 12, офіс 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бабичев Роман Миколайович |
Телефон | +38 068 372-24-39 |
Ел. пошта | tov.lakrua@gmail.com |
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом 7 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), в межах виділених бюджетних асигнувань.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42698149 |
Поштова адреса | 69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
Ім'я |
Наталія Шкода |
Телефон | +38 097 210-09-50 |
Ел. пошта | dpmdzo-tdv@ukr.net |
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Послуги з поточного ремонту покрівлі спального корпусу,заходи (зокрема ремонтні робот...
1 500 000 00 грн
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адр...
265 328 86 грн
Інші завершальні будівельні роботи
Згідно код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Капітальний ...
500 000 00 грн
Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Послуги з благоустрою населених пунктів (послуги з благоустрою прибудинкової територі...
436 340 00 грн