На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
22 894 194.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-24-010580-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 січня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 4 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 лютого, 11:17 |
Очікувана вартість закупівлі | 22 894 19400 грн. з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 114 47097 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 100 00000 грн. |
Капітальний ремонт їдальні (будівля № 7 за г.п.) Міжнародного міжвідомчого багатопрофільного центру підготовки підрозділів (військова частина 3070 Національної гвардії України) за адресою: ***1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 10.12.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43188090 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, м. Київ, Київ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Березовский Олег Вікторович |
Телефон | +38 096 201-88-96 |
Ел. пошта | tovbudproekt17@ukr.net |
-
Час публікації: 2025-02-05 16:38:26
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-06 16:38:26
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.Відповідно до п. 14 «Інша інформація» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Заповнену форму «ПРОПОЗИЦІЯ», відповідно до ДОДАТКУ № 1, враховуючи ДОДАТОК № 3. Учасником надано ПРОПОЗИЦІЮ та документи відповідно ДОДАТКУ 3 (Договірну ціну, Пояснювальну записку) із зазначенням вартості закупівлі робіт, яка включає в себе податок на додану вартість. У складі пропозиції Учасником було надано Витяг № 2526504500276 з Реєстру платників податку на додану вартість, який свідчить про те, що Учасник є платником ПДВ у розмірі 20%. Зазначена сума ПДВ вирахувана не вірно. Просимо усунути невідповідність. 2.Відповідно до п.п. 7.1. п. 7 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ДОКУМЕНТИ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: сканований оригінал, в кольоровому вигляді, довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В наданій Учасником Довідці № 7.1 Інформація про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не зазначено контактних осіб контрагента (прізвище та контактний телефон). Просимо усунути невідповідність. 3.Відповідно до п.п. 8.2. п. 8 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ДОКУМЕНТИ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази/технологій, Учасник повинен надати сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність обладнання (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання обладнання, приміщення(ь) та технології, зі всіма додатками, дійсних до 31.12.2025 на термін необхідний для проведення робіт на об’єкті). Учасником надано Договір про надання послуг від 07.06.2024 №03/01/25, з зазначенням автомобілів, що будуть задіяні під час виконання робіт з Капітального ремонту їдальні. Учасником не надано документів, що підтверджують право власності на інструменти та автомобіль Nissan Armada, які зазначені як Власне майно в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №8.8.1.8.2. Просимо усунути невідповідність. 4.Відповідно до п.п. 13.1. п. 13 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ДОКУМЕНТИ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Учасник повинен надати ДОВІДКУ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (відповідно форми 1 до ДОДАТКУ № 2). Учасником не належним чином виконана дана вимога, а саме щодо інформації відповідно п.10 (відкриття чи не відкриття ліквідаційної процедури стосовно Учасника). Просимо усунути невідповідність.
Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на розрахункові рахунки Замовника. Проміжні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює при умові надходження коштів із джерела фінансування, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами форм № КБ-2в та № КБ-3
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | МІЖНАРОДНИЙ МІЖВІДОМЧИЙ БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ПІДРОЗДІЛІВ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3070 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40163246 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Тетяна Куцай |
Телефон | +38 050 407-71-62 |
Ел. пошта | tender3070@ukr.net |
Капітальний ремонт і реставрація
Капітальний ремонт (безбар'єрне середовище/влаштування пандусу) житлового будинку за ...
481 680 00 грн
Капітальний ремонт і реставрація
Капітальний ремонт (безбар'єрне середовище/влаштування пандусу) житлового будинку за ...
481 380 00 грн
Капітальний ремонт і реставрація
«Капітальний ремонт зеленої зони парку Молодіжного» (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Кап...
181 858 7 грн
Капітальний ремонт і реставрація
Капітальний ремонт зеленої зони вул.1 Травня» (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальн...
268 528 53 грн