На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Мова тендерної пропозиції – українська.
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-29-015249-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 лютого, 09:00 |
Дата останніх змін | 12 лютого, 23:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 91 27000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 7 лютого, 12:47 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 91270 грн. з ПДВ |
---|
Cтрічка сталева пакувальна згідно ДК 021:2015 код 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами670 кілограм Адреса поставки: 69121, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Товариська, будинок 47 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44173000-3, Стрічки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3656104831 |
---|---|
Поштова адреса | 52042, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Любимівка, вул. Сонячна, 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Єва Куцевалова |
Телефон | +38 097 009-91-29 |
Ел. пошта | elyamenko@gmail.com |
Час публікації: 2025-02-10 15:23:35
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-11 15:23:35
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції: 1.1. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник закупівлі надає: - довідку за формою додатку 1 до тендерної документації з підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності та у разі використання), з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). - не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору у повному обсязі. В складі тендерної пропозиції Учасником надано договір з ФОП Берчуком Олександром Андрійовичем від 08.04.2024р. №П/080424 в якому предмет договору не відповідає предмету закупівлі замовника. 1.2. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. В складі тендерної пропозиції відсутнє підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. підпункт 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, пункт 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації; 2.2. підпункт 2.2 пункт 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник закупівлі надає: - довідка за формою додатку 1 до тендерної документації з підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності та у разі використання), з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). - не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору у повному обсязі. 3.2. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37941143 |
---|---|
Поштова адреса | 69041, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, бул.Вінтера, 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Суббота Валентин Анатолійович |
Телефон | +38 061 228-07-77 |
Ел. пошта | TENDER_UGSTAL@UKR.NET |
Оплата поставленого Товару здійснюється протягом 120 календарних днів з моменту поставки Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 32121458 |
Поштова адреса | 69091, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Героїв полку «Азов», будинок 137 |
Ім'я |
Бурмістров Кирило Вікторович |
Телефон | +38 097 452-60-56 |
Ел. пошта | burmistrov.kv@teploseti.zp.ua |
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Плити OSB-3 та листи оцинковані
25 867 59 грн