На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 282 916.70 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-31-011750-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 лютого, 18:00 |
Дата останніх змін | 28 лютого, 11:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 282 91670 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 лютого, 12:51 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 41458 грн. з ПДВ |
---|
«Капітальний ремонт приміщень харчоблоку КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро»1 робота Адреса поставки: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 Строк: до 30.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ДНІПРОБУДПРОГРЕС» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей "тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей". 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОБУДПРОГРЕС», у тому числі підстави такого відхилення, згідно вимог чинного законодавства на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ДНІПРОБУДПРОГРЕС» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей "тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей". 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОБУДПРОГРЕС», у тому числі підстави такого відхилення, згідно вимог чинного законодавства на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Код ЄДРПОУ | 33339700 |
---|---|
Поштова адреса | 49089, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , ВУЛИЦЯ НОВОБУДІВЕЛЬНА, будинок 5/Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Кривенко |
Телефон | +38 050 288-11 |
Ел. пошта | 6211484@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45596949 |
---|---|
Поштова адреса | 51100, Україна, Дніпропетровська область, Магдалиновка, вул Центральна 27 2-2а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Житний Олександр |
Телефон | +38 099 207-34-04 |
Ел. пошта | zhytniy010@icloud.com |
ФОП Шевелев А.В.
Час публікації: 2025-02-26 11:43:57
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-27 11:43:57
Опис
1) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МАГдаБУД» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі ТОВ «МАГдаБУД» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося вимогами пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ та пунктів 5.1; 5.2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації а саме: 1.1) документи, які вимагаються згідно Додатку №3 до тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, були надані не в повному обсязі, а саме: 1.1.1) Довідка, яка повинна бути підписана та завірена печаткою (у разі її використання) у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у Учасника та у Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), у випадку залучення такого(их) до виконання відповідних робіт (згідно з дефектними актами у Додатку №2 до тендерної документації), основних будівельних машин, механізмів та устатковання, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устатковання, їх кількість, відомості про правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). Тобто, відносно вимоги пункту 1.1 була надана підписана та завірена печаткою довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у Учасника основних будівельних машин, механізмів та устатковання, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устатковання, їх кількість, відомості про правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). Однак, відносно вимоги пункту 1.1 також повинна бути надана підписана та завірена печаткою довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), у випадку залучення такого(их) до виконання відповідних робіт (згідно з дефектними актами у Додатку №2 до тендерної документації), основних будівельних машин, механізмів та устатковання, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устатковання, їх кількість, відомості про правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). 1.1.2) Якщо машини, механізми та устатковання не є власністю Учасника або Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), а залучені, то Учасником додатково подається(ються) скан-копія(ї) чинного(их), протягом всього строку* дії Договору(ів) про закупівлю, договору(ів) оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані машини, механізми та устатковання, тощо, з додатками (при наявності) та акти приймання-передачі таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устатковання до цих договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці машини, механізми та устатковання. Тобто, відносно вимоги пункту 1.2 була надана завірена належним чином скан-копія чинного, протягом всього строку дії Договору про закупівлю, договору оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані машини, механізми та устатковання, тощо, з додатками, на усі вказані у довідці машини, механізми та устатковання, у разі якщо машини, механізми та устатковання не є власністю Учасника. Однак, відносно вимоги пункту 1.2 також повинна бути надана завірена належним чином скан-копія чинного, протягом всього строку дії Договору про закупівлю, договору оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані машини, механізми та устатковання, тощо, з додатками, на усі вказані у довідці машини, механізми та устатковання, у разі якщо машини, механізми та устатковання не є власністю Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), у випадку залучення такого(их) до виконання відповідних робіт. 1.1.3) Учасник повинен надати лист-підтвердження від орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устатковання для надання послуги за предметом закупівлі на весь термін її виконання, в тому числі лист-підтвердження від орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання відповідних робіт. Тобто, відносно вимоги пункту 1.3 Учасником був наданий завірений належним чином лист-підтвердження від орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устатковання для надання послуги за предметом закупівлі на весь термін її виконання. Однак, відносно вимоги пункту 1.3 Субпідрядником(ами) / Співвиконавцем(ми), у випадку залучення такого(их) до виконання відповідних робіт, також повинен бути наданий завірений належним чином лист-підтвердження від орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устатковання для надання послуги за предметом закупівлі на весь термін її виконання. 1.1.4) Завірену(і) належним чином копію(ї) аналогічного(их)* * договору(ів) в тому числі з додатком(ами), якщо такий(і) є не відмінною частиною договору(ів), в якому(их) буде відображена інформація про договірну ціну та локальні кошториси за предметом закупівлі та копію(ї) усіх додаткових(ої) угод(и) до договору при наявності. ** Під аналогічним(и) за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти повністю виконаний договір(и) на виконання будівельних робіт з капітального ремонту в медичних закладах. Тобто, відносно вимоги пункту 3.1 Учасником була надана завірена належним чином копія аналогічного* * договору в тому числі з додатками, в яких відображена інформація про договірну ціну та локальні кошториси за предметом закупівлі та копії усіх додаткових угод до договору на виконання будівельних робіт з реконструкції частини приміщень 1-го поверху будівлі №ЗУ-1 лікувального корпусу КП ДБКЛПД ДОР. Однак, відносно вимоги пункту 3.1 Учасником повинна бути надана завірена(і) належним чином копія(ї) аналогічного(их)* * договору(ів) в тому числі з додатком(ами), в яких відображена інформація про договірну ціну та локальні кошториси за предметом закупівлі та копії усіх додаткових угод до договору на виконання будівельних робіт з капітального ремонту в медичних закладах; 1.1.5) Завірені учасником копії документів, які підтверджують досвід повного*** виконання наданого(их) договору(ів): довідка(и) за формою №КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», форма(и) №КБ-2в «Акт здачі - приймання виконаних будівельних робіт». *** Під повним виконанням слід розуміти, що в наданій інформації обов'язково зазначається сума виконаних зобов'язань. Тобто, відносно вимоги пункту 3.2 Учасником були надані завірені належним чином копії документів, які підтверджують досвід повного*** виконання наданого договору: довідка(и) за формою №КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», форма(и) №КБ-2в «Акт здачі - приймання виконаних будівельних робіт» на виконання будівельних робіт з реконструкції частини приміщень 1-го поверху будівлі №ЗУ-1 лікувального корпусу КП ДБКЛПД ДОР. Однак, відносно вимоги пункту 3.2 Учасником повинні бути надані завірені належним чином копії документів, які підтверджують досвід повного*** виконання наданого договору: довідка(и) за формою №КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», форма(и) №КБ-2в «Акт здачі - приймання виконаних будівельних робіт» на виконання будівельних робіт з капітального ремонту в медичних закладах; 2) учасник ТОВ «МАГдаБУД» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виправляє такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації), а саме: 2.1.1) довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів) основних будівельних машин, механізмів та устатковання, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устатковання, їх кількість, відомості про правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо) відносно вимоги пункту 1.1 таблиці Додатку №3 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ»; 2.1.2) завірена належним чином скан-копія чинного, протягом всього строку дії Договору про закупівлю, договору оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані машини, механізми та устатковання, тощо, з додатками, на усі вказані у довідці машини, механізми та устатковання, у разі якщо машини, механізми та устатковання не є власністю Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів) відносно вимоги пункту 1.2 таблиці Додатку №3 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ»; 2.1.3) завірений належним чином лист-підтвердження від орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устатковання для надання послуги за предметом закупівлі на весь термін її виконання Субпідрядником(ами) / Співвиконавцем(ми) відносно вимоги пункту 1.3 таблиці Додатку №3 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ»; 2.1.4) завірена(і) належним чином копія(ї) аналогічного(их)* * договору(ів) в тому числі з додатком(ами), в яких відображена інформація про договірну ціну та локальні кошториси за предметом закупівлі та копії усіх додаткових угод до договору на виконання будівельних робіт з капітального ремонту в медичних закладах відносно вимоги пункту 3.1 таблиці Додатку №3 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ»; 2.1.5) завірені належним чином копії документів, які підтверджують досвід повного*** виконання наданого договору: довідка(и) за формою №КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», форма(и) №КБ-2в «Акт здачі - приймання виконаних будівельних робіт» на виконання будівельних робіт з капітального ремонту в медичних закладах відносно вимоги пункту 3.2 таблиці Додатку №3 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ».
Джерело фінансування – надходження від НСЗУ. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01985423 |
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
Ім'я |
Григор'єва Алла Дмитрівна |
Телефон | +38 063 110-60-84 |
Ел. пошта | grigorievaad1959@gmail.com |