На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 20 вересня, 17:43
Опис
Після оголошення закупівлі була подана додаткова заявка від співробітників управління на папір офісний формату А4, що не було враховано при підготовці технічного завдання до оголошеної закупівлі. Таким чином, в зв'язку зі збільшенням необхідності управління у закупівлі паперу офісного формату А4, змінилася потреба управління у предметі вищевказаної закупівлі. Таким чином, в зв'язку з обгрунтованою зміною потреби управління у предметі закупівлі, а саме:обсягу предмету закупівлі, проведення електронної закупівлі "Папір офісний формату А4" у запланованому раніше обсязі є недоцільним.
Ідентифікаційний номер | UA-2018-09-10-000380-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 43.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 вересня, 14:56 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 вересня, 14:56 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 17:43 |
Аукціон | Переглянути |
Початок аукціону: | 18 вересня, 14:31 |
Папір офісний формату А420 пачка Адреса поставки: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1) Строк: до 31.12.2018 14:12 Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Назва організації | Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37397200 |
Поштова адреса | 02152, Україна, Київська область, місто Київ, Курнатовського 7-А |
Ім'я |
Щербина Світлана Володимирівна ( ) |
Телефон | +380445409100 |
Ел. пошта | 05_ruszn@dnipr.gov.ua |