На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
180 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вимоги: 1. Підрядник виконує усі види робіт згідно дефектного акта та відповідно до вимог Національного Стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1;2013 з обов’язковим наданням експертного звіту. 2.Технологія та якість виконуваних робіт , якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів ,будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт. 3.Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації,державним стандартам і технічним умовам. 4.При виконанні робіт обов’язково погоджувати з замовником зразки матеріалів, виробів та їх вартість. 5. При проведенні контролю якості виконання робіт підлягають обстеженню і прийомці замовником акти на приховані роботи. Перелік документації, яку передає підрядник замовнику 1.Графік виконання робіт. 2.Паспорти на обладнання, сертифікати відповідності на матеріали та накладні. 3. Акти на приховані роботи. 4.Акт прийому-передачі виконаних робіт. 5.Фотофіксація об’єктів до та після виконання будівельних робіт. 6.Виконавчі схеми по об’єкту . Гарантія якості Надається підрядником на всі виконані роботи. Вимоги до виконавця робіт. 1.Наявність ліцензії на право виконання заявленого виду діяльності.(якщо підлягає ліцензуванню) 2.Наявність штатних працівників відповідної кваліфікації для виконання даного виду робіт (надати довідку). 3.Наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт (надати довідку). 4.Наявність досвіду в виконанні даного виду робіт (надати відгуки від попередніх замовників ( не менше трьох) про культуру та якість виконання робіт). Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження фінансової спроможності. Копія балансу за останній звітний період - для юридичних осіб. Для суб’єктів малого підприємництва – фінансовий звіт (форми 1-М, 2-М) за останній звітний період; Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період (форма №2) - для юридичних осіб; Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (форма №3) - для юридичних осіб, або довідка у довільній формі про те, що учасником відповідно до законодавства не складається звіт про рух грошових коштів. Довідка(и) обслуговуючого банку(ів) про відсутність або наявність заборгованості по кредитах, дійсною на дату подання пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції конкурсних торгів учасником (включно з датою подання такої пропозиції замовнику); Документи, які повинен подати Учасник-юридична особа для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень його Статуту: Копія Статуту або іншого установчого документу. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Копія паспорту (для фізичних осіб). Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.( відповідає якщо надано не більше місячної давнини на момент подачі пропозиції). Для юридичних осіб: – копія протокольного рішення учасників (акціонерів, власників), або копія наказу про призначення на посаду керівника (рішення засновників і наказ про призначення) та копію паспорту (1, 2, 11 сторінки) керівника, або Для фізичних осіб: – копія паспорту (ст.1-2, 11 ст.3-6 за наявності записів). – копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Довідка або витяг з реєстру видані Національним агентством з питань запобігання корупції. Інформаційна довідка з Єдиного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення у сфері державних закупівель, яка видається МінЮстом. Довідка про поточний стан рахунку з обслуговуючого банку( відповідає якщо на рахунку є не менше 30% відсотків від вартості закупівлі) Увага!!! По результатам аукціону надати протягом трьох робочих днів (завантажити скан копію підписану з печаткою) локальний кошторис відповідно до опублікованого дефектного акту. Замовник має право відхилити пропозицію , якщо по результатам перевірки кошторисної вартості об’єкту встановлено заниження цін на матеріали, вироби та розцінки на виконання робіт, що призведе до неспроможності виконати будівельні роботи у повному обсязі (згідно дефектного акту).
Ідентифікаційний номер | UA-2016-07-08-000147-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 13 липня, 13:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 липня, 13:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 22:31 |
Очікувана вартість закупівлі | 180 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 липня, 13:18 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 800.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Капітальний ремонт з заміни вікон по вул. Євгена Сверстюка, 8 (2,3,4 під.)1 послуга Адреса поставки: 02002, Україна, Київська область, Київ, Челябінська, 9-г Строк: до Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація Код ДК 016:2010: 41.00.3, Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38946336 |
---|---|
Поштова адреса | 04060, Україна, Київська область, Київ, Ризька 73Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Медведєва Євгенія Михайлівна |
Телефон | 0672382812 |
Ел. пошта | 0672382812m@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35121948 |
---|---|
Поштова адреса | 03115, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги,136,оф.34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вервейко Олексій Михайлович |
Телефон | 380679796255,380679796255 |
Ел. пошта | Virdgu@bigmir.net |
Назва організації | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39606435 |
Поштова адреса | 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Ім'я |
Cущенко Сергій Анатолійович (Sushchenko Sergey Anatoliyovych) |
Телефон | 380445167789 |
Ел. пошта | urv.kp.dnpr@gmail.com |