На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2250.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель 1. Замовник: 1.1. Найменування: Київський національний лінгвістичний університет 1.2. Код за ЄДРПОУ: 02125289 1.3. Місцезнаходження: юридична адреса - Україна, 03680 Київ-150, вул. вул. Велика Васильківська,73 1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: Сікорський Вадим Володимирович, начальник відділу матеріально-технічного забезпечення; факс: 529-87-93 , моб. 097-920-53-30, електронна пошта: knlumtz@ukr.net 2. Орієнтовна вартість предмета закупівлі: 2250.00 з ПДВ. 2.1. Обов’язково вказувати в найменуванні товару повну назву, технічні характеристики (розмір, габарити і т.д.) а також фірма виробника, та іншу інформацію для ідентифікації товару. 2.2. Згідно найменувань даного товару, виробника и т.д., прошу подавати Бюджетний варіант. 3. Детальний опис предмету закупівлі та технічні вимоги до товару: № п/п Найменування Одиниця виміру Кількість 1 Папір офісний Logic 300 A4 80 г. 5 Уп. 3.1. Місце поставки товарів: Україна, Київ-150, вул. вул. Велика Васильківська,73. 3.2 . Умови поставки, розрахунків та інші запитання , можна подивитись в «додатках» - договор, який прикріплений а також по телефону . 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати на електронну адресу Замовника в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи : - копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копію документа про реєстрацію платником ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платником єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - складену довідку щодо відомостей про Учасника (найменування, код ЄДРПОУ, організаційно-правова форма, місцезнаходження, телефон, електронна адреса, відомості про службову особу Учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), яка має повноваження на підписання з боку Учасника документів, у т.ч. Договору за цими електронними торгами). 5. Інша інформація (у електронній-сканованій формі): - довідка, складена Учасником і завірена печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості та зі строками поставки), що закуповується за цими електронними торгами. - проект договору поставки Товару, складений на підставі додатку 1 до цієї Документації (проект Договору засвідчується підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності Учасника) - копію документа, що засвідчує повноваження представника Учасника на підписання документів у складі пропозиції, у т.ч. Договору про поставку Товару.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 25394112 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська, Київ, Куренівська, 2-б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
Телефон | 380444685013 |
Ел. пошта | annav@ukrpapir.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36265773 |
---|---|
Поштова адреса | 03062, Україна, Киевская, Киев |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрей |
Телефон | +380964941397 |
Ел. пошта | pavlovskiy@ot.net.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2269023177 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Полтавська обл., с.м.т. Диканька, вул. Сковороди, б.18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ФО-П Яковенко О.С. |
Телефон | +380442356909 |
Ел. пошта | buro2008@ukr.net |
Період оскаржень до
Відміна закупівлі
Опис
Надана пропозиція не відповідає умовам замовника.
Ідентифікаційний номер | UA-2015-06-08-000044 |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 250.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 50.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 червня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 червня, 10:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 19:54 |
Аукціон | Переглянути |
Папір офісний Logic 300 A4 80 г. 5 уп. по 5 пач. в пач. 500 лист.5 паковання Адреса поставки: 03680, Україна, Київська, вул. В.Василькивська, 73 Строк: до 25.06.2015 21:00 Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку Код ДК 016:2010: 17, Папір і паперові вироби |
Назва організації | Київський національний лінгвістичний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02125289 |
Поштова адреса | 03680, Україна, Київська, Київ, Велика Васильківська,73 |
Ім'я |
Київський національний лінгвістичний університет |
Телефон | 0979205330 |
Ел. пошта | knlumtz@ukr.net |