На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
21 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Папір офісний А4, 80г/м² - 250шт.;Папір для факсу - 10шт.;Блок бумаги для заміток - 10шт.;Папір для креслення А3 - 10шт.;Папір для креслення А4 - 10шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.
Ідентифікаційний номер | UA-2016-10-19-000770-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 20 жовтня, 15:15 |
---|---|
Подача пропозицій | до 21 жовтня, 15:20 |
Дата останніх змін | 15 грудня, 12:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 21 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 24 жовтня, 16:05 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 630.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Папір офісний А4, 80г/м² - 250шт.;Папір для факсу - 10шт.;Блок бумаги для заміток - 10шт.;Папір для креслення А3 - 10шт.;Папір для креслення А4 - 10шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.290 штука Адреса поставки: 03148, Україна, Київська область, Київ, Василя Кучера 7 Строк: до Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку Код ДК 016:2010: 17.23.1, Вироби канцелярські, паперові |
Документи предметаЗавантажити архівом |
|
---|
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 25394112 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, Куренівська, 2-б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Усатюк Оксана Василівна |
Телефон | 380442477056,, |
Ел. пошта | annav@ukrpapir.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38703681 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, Грушевського 4-Б оф. 52 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
Телефон | +380442074720 |
Ел. пошта | lim.va@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Братиславська 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ "Епіцентр К" |
Телефон | 0952765712 |
Ел. пошта | tender@k7.epicentrk.com |
Назва організації | Київський міський пологовий будинок №3 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05496796 |
Поштова адреса | 03148, Україна, Київська область, Київ, Василя Кучера, 7 |
Ім'я |
Чудновська Марина Олександрівна |
Телефон | 380442769601 |
Ел. пошта | kmpb3@ukr.net |