На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Капітальний ремонт (заміна вікна) в клубі за місцем проживання за адресою пр-т Свободи,26Б ("Виноградар"): (блок віконний (2,5*1) з ПВХ профілем Windoff"s 6-ти камерний, колір білий, з енергозберігаючим склопакетом, з панелею сендвіч 24 мм, фурнітурою загальною площею 2,5 кв.м. Технічні вимоги: - У вартість товару включається вартість транспортування, вантажно – розвантажувальні роботи, монтаж вікон; - Гарантійні терміни на виконані роботи - не менше п’яти років, гарантійний термін на матеріал – не менше десяти років; - Наявність уповноваженого сервісного центру у місті Києві; - Проведення періодичного технічного обслуговування через 6 місяців з дати встановлення вікон; - У випадку виявлення додаткових робіт узгоджується сторонами - Контроль відповідності виконаних робіт здійснюється технічним наглядом (сплачується замовником). Технічні вимоги до виконання робіт: 1. Виконання повного обсягу робіт з капітального ремонту проводити у строгій відповідності до вимог ДБН В.2.6-14-97 «Конструкції будинків і споруд. Покриття будівель і споруд» (ПВР, технологічна карта виконання робіт) та відповідно до чинного законодавства із застосуванням будівельних матеріалів вітчизняного виробництва або їх аналогів закордонного походження, які мають сертифікати та висновки СЕС. 2. Якісні вимоги при застосуванні матеріалів відповідно до вимог ДБН. яти років. 3. Терміни виконання робіт передбачити календарним графіком на виконання будівельних робіт з урахуванням кількості залучених працівників у відповідності з ДБН А.3.1.-5-2009 «Організація будівельного виробництва». 4. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Якісні вимоги: Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає ДСТУ, технічним умовам та вимогам Замовника. 4. Вимоги до кваліфікації учасників та інші вимоги, а також спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 4.1. заповнену «Форму пропозиції на закупівлю» згідно Додатку № 2; 4.2. довідку у довільній формі про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з наданням копій посвідчень працівників, підтверджуючих кваліфікацію необхідну для виконання даного виду робіт), в т.ч. допуски на висотні та верхолазні роботи; 4.3. довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Довідка повинна містити інформацію щодо наявності власного або орендованого обладнання, необхідного для виробництва віконних блоків з металопластику та їх монтажу. 4.4. копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; 4.5. довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів; 4.6. дозвільні документи на виконання зазначених робіт; 4.7. довідку з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами, яка видана не пізніше дати виходу оголошення про закупівлю; Копія довідки, що завірена органом, який її видав, а саме уповноваженим органом - Департамент інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та місті Києві, виданої на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. Довідка повинна бути чинною та отримана не раніше ніж за 60 календарних днів, що передують даті проведення електронних торгів. Копія довідки, що завірена органом, який її видав, а саме податковою інспекцією за місцезнаходженням юридичної особи (місцем проживання фізичної особи) про відсутність (наявність) заборгованості по сплаті податків та обов'язкових платежів до бюджету, при цьому довідка повинна бути чинною на дату проведення електронних торгів. Копія довідки в електронній формі з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції №441/5 від 27.03.2015)* *-документ повинен бути датованим не більше двомісячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій. протоколи випробувань металопластикових конструкцій з двокамерним енергозберігаючим склопакетом (4і-10-4-10-4і); 4.8 свідоцтво про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 4.9. довідку про взяття на облік платника податку у державній податковій інспекції; 4.10. свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); 4.11. лист у довільній формі - контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон); 4.12. гарантійний лист, що підтверджує відповідність учасника технічним та якісним вимогам;. 4.13. дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством; 4.14. кошторисну документацію на ремонтні роботи складену у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно технічного завдання. Кошторисна документація має бути скріплена печаткою та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у складі: - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з пояснювальною запискою - локальні кошториси; - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. 4.15. Інші документи та матеріали, які повинні бути оформлені та подані Учасниками згідно з цією документацією для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Пропозиція Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку та у відповідності до вимог Документації та додатка № 2 до неї. Подається Учасником у вигляді сканованого оригіналу у форматі pdf. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону. Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації. Інша інформація: 1) Замовник має право створити виїзну комісію для підтвердження достовірності інформації про відповідність учасника переможця кваліфікаційним та іншим вимогам замовника; 2) В разі необхідності Замовник має право запросити від будь-якого Учасника процедури закупівлі повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам чи звернутися за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій; Всі документи надаються у відповідності до вимог Документації та додатків до неї. Подається Учасником у вигляді сканованих оригіналів та/або копії у форматі pdf. Відповідно до чинного законодавства, амовник відхиляє пропозицію учасника у випадку, якщо пропозиція не відповідає технічним та/або якісним вимогам до предмету закупівлі, зазначеним в оголошенні та /або документації, а також, якщо пропозиція не відповідає умовам документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель та не надано файл в форматі *.pdf. Замовник має право відхилити пропозицію Учасника, з яким у Замовника раніше було укладено договір (договори) та у разі наявності зауважень щодо виконання Учасником зобов’язань за таким договором (договорами). Специфікація, яка містить товар, що відрізняється від вимог замовника, розмірами, матеріалом, кількістю та іншім критеріями, зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.
Ідентифікаційний номер | UA-2016-10-24-000778-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 25 жовтня, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 26 жовтня, 18:00 |
Дата останніх змін | 25 листопада, 14:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 50.00 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт (заміна вікна) в клубі за місцем проживання за адресою пр-т Свободи,26Б ("Виноградар")1 штука Адреса поставки: Україна Строк: до Код ДК 021:2015: 45421130-4, Встановлення дверей і вікон Код ДК 016:2010: 43, Роботи будівельні |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33779934 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, Київ, вул. Колекторна,3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Васильчук Сергій Степанович |
Телефон | +380674411571 |
Ел. пошта | prombud@ukr.net |
Назва організації | Подільський районний в м. Києві Центр клубів за місцем проживання "Поділ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38930242 |
Поштова адреса | 04208, Україна, Київська область, Київ, Світлицького,35-б |
Ім'я |
Бабак Володимир Іванович |
Телефон | 380444344125 |
Ел. пошта | sportpodol@ukr.net |