На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ПОСТАВКУ ЗДІЙСНЮВАТИ ЗГІДНО ГРАФІКА: Лютий: - централізована бухгалтерія – 10 п. - методичний кабінет – 6 п. - господарська група – 5 п. - будинок дитячої та юнацької творчості - 4 п. - інклюзивний центр – 2 п. - дитяча юнацька спортивна школа – 5 п. Всього в лютому: 32 п. Березень: - централізована бухгалтерія – 8 п. Квітень: - централізована бухгалтерія – 7 п. Травень: - методичний кабінет – 3 п. Липень: - будинок дитячої та юнацької творчості - 2 п. - методичний кабінет – 5 п. Всього в липені: 7 п. Жовтень: - методичний кабінет – 5 п. Поставку здійснювати до 20 числа кожного місяця. Накладні та рахунки виписувати згідно даного розпису.
Ідентифікаційний номер | UA-2019-01-28-002522-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 200.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 62.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 29 січня, 17:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 31 січня, 17:00 |
Дата останніх змін | 31 січня, 17:03 |
ДК 021:2015 – 30190000 – 7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4)62 стопа паперу Адреса поставки: 16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Соборності, 42(сектор освіти) Строк: до 20.10.2019 00:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Назва організації | Сектор освіти Бахмацької районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02147368 |
Поштова адреса | 16500, Україна, Чернігівська область, Бахмацький район, місто Бахмач,, вулиця Соборності, буд. 42 |
Ім'я |
Наталія Ярмак |
Телефон | +380966764140 |
Ел. пошта | bahadm_vo@cg.gov.ua |